Tekijä |
Viesti |

Keidas
| Postitettu Keskiviikko, 17.Kesäkuu, 2009 - klo 18.00: | |
Kuivannon Keidas avoinna juhannuksena: pe-la-su klo 13.00 - pe: levytanssit klo 20.00 alkaen, levytoiveet huomioidaan. Lisäksi paistamme vohveleita ja grillaamme makkaraa. Arvontaa! su: karaoke klo 17.00 alkaen Tervetuloa! |

Gammatech
| Postitettu Keskiviikko, 22.Heinäkuu, 2009 - klo 17.16: | |
Nimetön kiitos näistä tiedoista mutta voisitko tosiaan tästä eteenpäin selvitellä ne asiat sitten vaikka niiden poliisien kanssa nämä asiat eivät varmaan kuulu tänne yleiselle foorumille |

jv
| Postitettu Keskiviikko, 22.Heinäkuu, 2009 - klo 18.16: | |
(välistä poistettu yksi viesti) Kuten edellinen kirjoittajakin viisaasti toteaa, niin jätämme henkilökohtaisten asioiden selvimisen jonnekin muualle kuin tänne. Muutenhan kirjoittelu on hyvin toivottavaa :-) Ylläpito |

Nimetön
| Postitettu Keskiviikko, 22.Heinäkuu, 2009 - klo 20.33: | |
Hyvä kuitenkin tietää minkälainen baarinpitäjä kylällä on. En pitäisi tässä ollutta kirjoitusta niinkään henkilökohtaisia asioita setvivänä. Eikös tämä nimenomaan ole julkinen keskustelufoorumi? Eikö sellaisien perimmäinen funktio nimenomaan ole julkinen keskustelu, niin hyvistä kuin huonoista asioista / tapahtumista / tekemisistä ja ihmisistä, vrt SUOMI24?!!! Eikö Keitaan pitäjästä / keitaasta saakaan julkisesti kirjoittaa muuta kuin positiivista? Jos asia on noin, niin julkisen keskustelun foorumihan ei silloin toimi. Hyvä, hyvä! Muistetaanhan kaikki tästä alkaen vain kehua Keidasta ja sen omistajaa, niin saadaan kirjoitukset myös näkyviin tälle "julkisen keskustelun foorumille". En tiedä teistä muista, mutta olen ymmärtänyt, että baarinpitäjään täytyy voida luottaa ja minua ainakin mitä suuremmassa määrin kiinnostaa tietää mikäli baarinpitäjä on ilkeämielinen, niin voin ainakin vaihtaa baaria. Kylä, kylä, kyllä on ilmeisesti saanut baarinpitäjän, jonka ansaitseekin. |

Nimetön
| Postitettu Keskiviikko, 22.Heinäkuu, 2009 - klo 21.19: | |
Samaa mieltä, ei julkisen foorymin ylläpitäjän tehtävä ole sensuroida julkista keskustelua, muutoinhan se ei ole julkista eikä vaisinkaan avointa vaan, se muuttuu puolueelliseksi ja sitä taas ei julkisen foorymin ylläpitäjä saa olla. |

jv
| Postitettu Keskiviikko, 22.Heinäkuu, 2009 - klo 22.47: | |
Julkistakin sananvapautta sitovat määrätyt lait. Mielestäni arvostelu, joka koskee esim yrityksen palvelutasoa tai asiakkaan kokemuksia ollessaan asiakkaana, on julkista. Sensijaan se, mitä henkilö tekee vapaa-aikanaan, yksityiselämässään, perheensä, sukulaistensa tms kanssa tai on tekemättä, ei kuulu tänne. Näitä asioita voivat julkistaa vain asianomaiset itse jos niin tahtovat. Presidentillä oli velvollisuus tehdä terveydentilastaan säännöllinen julkinen raportti, mutta hitsaaja H. Hoikkalaisella ei tätä velvollisuutta ole. Sama koskee puheluja, tekstareita, kirjeitä, sähköpostia. Niidenkään julkistamiseen ei ole oikeutta kuin asianosaisilla itsellään. Puhelutietojenkin (kuka soitti, milloin ja kenelle) saamiseen taidetaan tarvita oikeuden päätös. Todelliset julkkikset joutuvat yksityiselämänsäkin osalta kestämään hieman suurempaa julkisuutta, mutta tämä ei koske tavallista tallaajaa. Jokainen meistä - minäkin - voisi kirjoitella tänne melkoisen hurjia juttuja toisista ihmisistä, tosia tai liioiteltuja, mutta se ei liene tämän pelin henki. Lisäksi kaikkia asiaan liittyviä taustatekijöitä ei aina välttämättä tiedetä. Iltapäivä- ja juorulehdet toisinaan laskelmoivat, että myynnin nousu on suurempi kuin kunnianloukkaussyytteen mahdolliset korvaukset, mutta allekirjoittanut ei aio tätä henkilökohtaisesti testata. Varsinkaan kun sitä myyntiä ei ole :-) Vertailukohtana voisi ajatella sitä, että tällaiselle foorumille voi kirjoittaa sen minkä kirjoittaisi lehteen yleisönosastolle. Ja jonka lehti suostuu julkaisemaan. Heillä nämä sopivuuden rajat ovat hyvin hanskassa. Sinne ei enää monesti voi kirjoittaa anonyyminä, niinkuin tänne, mutta muuten sopivuuden rajat ovat samat. Yksityisyyden suoja on melko tiukka, jos joku alkaa sen perään kyselemään. Puolueellisena en itseäni pitäisi, olen yrittänyt pitää erittäin tasapuolista linjaa näiden henkilökohtaisten juttujen kanssa. 2-3 kertaa olen tainnut joutua rajanvetoon puuttumaan. Baariin tai sen pitäjiin minulla ei ole minkäänlaista suhdetta tai lobbausta, sinänsä asia on minulle aivan se ja sama. Lähinnä haluan välttää tilanteen, että joku virallinen taho alkaa kyselemään palvelimen lokeja. Voivathan nekin vahingossa vaikka hävitä, mutta laki kai velvoittaisi säilyttämään... :-/ Sekin kannattaa muistaa, että ellei oikeasti käytä jotain anon-proxya tms järjestelyä, niin eri palvelinten ja operaattoreiden välitystietoja yhdistelemällä lähettäjä yleensä saadaan kotimaassa selville. Jos siis erityisesti ja oikeudellisesti halutaan. Pätee myös Suomi24:ään. Tosin siellä on niin paljon moskaa että sieltä ei helpolla niin erotu... |

jv
| Postitettu Keskiviikko, 22.Heinäkuu, 2009 - klo 22.49: | |
Rajoitettua taitaa muuten olla jo yritystenkin arvosteleminen - ainakaan ns. mustaa listaa ei saane nykyään pitää ja julkaista. Korjatkaa, jos olen väärässä.. |

Gammatech
| Postitettu Sunnuntai, 26.Heinäkuu, 2009 - klo 12.36: | |
Eikö Keitaan pitäjästä / keitaasta saakaan julkisesti kirjoittaa muuta kuin positiivista? Mielestäni kommenttisi ei nimenomaan koskenut baaria vaan baarinpitäjää henkilökohtaisesti eikä mikään viestin sisällöstä osoittanut että baarissa tai sen palveluissa olisi mitään sanottavaa itselläni ainakin toistaiseksi ihan hyvät kokemukset keidas baarista eikä pitäjästäkään ole huomauttamista toki jos jos näkee tarpeekseen kertoa että on jotain huomauttamista voi mielestäni asiasta kertoa mutta järjenkäyttö ei sekään ole kielletty silloin kun puhutaan ihmisistä heidät tunnistettavilla nimillä!!! ja minusta kyseisessä viestissä ei ollut mitään sellaista mikä koskisi ketään muuta kuin kyseistä perhettä eli siinä tuskin tarvitsee kenenkään ulkopuolisen tietää kyseisistä tekstiviesteistä olisi myös reilua että viestin kirjoittaisi asianomainen itse eikä joku "NIMETÖN" |
|