Tekijä |
Viesti |

okt
| Postitettu Keskiviikko, 12.Huhtikuu, 2006 - klo 08.11: | |
Aamun Etlarissa juttu Villikkalan jäte(vesi) osuuskuntasuunnitelmista. Arvioitu liittymismaksu 4-6000 e, jäsenyys toisen mokoman ja vielä jatkuvat käyttömaksut päälle? Onkohan näisä hommissa joltain nyt mopo karannut käsistä !?? Vai onko elämän päätarkoitus nyt siis jätevedenkäsittely ja sen maksaminen ?!! Alkaa heikkopäistä ja -tuloista hirvittää tuollaiset suunitelmat.... Onko Kuivannolla vastaavia suunnitelmia? |

max
| Postitettu Tiistai, 18.Huhtikuu, 2006 - klo 14.18: | |
Kyläjohtokunnan puheenjohtajan ja/tai sihteerin pitäisi tietää Kuivannon suunnitelmista,jos niitä on. |

okt
| Postitettu Lauantai, 22.Huhtikuu, 2006 - klo 10.43: | |
Miksei nämä tämmöiset suunnitelmat voisi olla julkisesti esillä ja tiedossa jossain? Mikäli niitä suunnitelmia on. Tuntuu vähän hölmöltä jos jokaisen pitää soittaa peräperää pj:lle ja kysyä samaa asiaa. Kyläjohtokunta voisi tehdä myöhästyneen uudenvuodenlupauksen ja panostaa hiukan enemmän tiedottamiseen jaloon taitoon - neljännesvuosikatsaus käsitellyistä asioista Nokian malliin. Vaikka sitten tänne sivuille jos muu tuntuu hankalalta. Uskon että niin vesi- kuin muistakin asioista kiinnostuneita olisi muitakin. |

max
| Postitettu Lauantai, 22.Huhtikuu, 2006 - klo 18.07: | |
Nyt puhut asiaa! Olisi tosiaan kiva tietää mitä asioita kyläjohtokunta on tänä vuonnakin jo ehtinyt käsitellä ja päättää. Nämä vesi ja viemäröinti asiat ovat isoja ja kalliita juttuja,lisäksi ne koskettavat meitä kaikkia.Muistelen joskus kyläjohtokunnan pitäneen asiasta tiedotustilaisuuden,jossa oli ainakin ympäristösihteeri ja joku muu kaupungin virkamies.Koulun ruokala oli ihan turvoksissa väen paljoudesta. Mut tosiaan näille kyläsivuille vois vaikka laittaa tietoa,tuskinpa siinä nyt niin iso homma olisi. |

Utelias Uuno
| Postitettu Tiistai, 16.Toukokuu, 2006 - klo 08.31: | |
Tästä koulun pihasuunnitelmasta olisi muutama kysymys. Joku kyläjohtokuntaan kuuluva voisi vähän valaista tätäkin juttua: - kuka/mikä/ketkä suunnitelmaa tekevät ? - kuka sen hyväksyy ? - onko suunnitelma julkinen vasta sitten kun se on jo toteutettu ? Vastauksia odottaen... |

sari
| Postitettu Keskiviikko, 17.Toukokuu, 2006 - klo 13.05: | |
Olen asunnut vuoden verran kuivannolla ja en ole edes kuullut että kylästä löytyisi kyläjohtokunta.Saati sitten sen toiminnasta.No,aina oppii uutta.Taitaa olla hämärää sakkia.Laittakaa nyt ihmeessä tietoa aikaan saannoksistanne ja tulevaisuuden haasteista tänne kyläsivuille. |

okt
| Postitettu Keskiviikko, 17.Toukokuu, 2006 - klo 13.17: | |
Älä sure, mä olen asunut täällä yli 40 v ja kyläjohtokunnan olemassaolon olen tiennyt varmaan 2-3 vuotta, heh. Milloinkahan se on perustettu? |