Tekijä |
Viesti |
   
sähköt poikki
| Postitettu Tiistai, 03.Lokakuu, 2017 - klo 08.56: | |
Mielestäni oli maininta oikein lehdessä, että sähköyhtiö hyvittää automaattisesti sähkölaskussa katkoksen aiheuttamaa menetystä. Oma laskuni oli ainakin vähän suurempi kuin edellinen, eli koskahan se hyvitys tulee? Onko havaintoja, tietoa? |
   
aggregaatti
| Postitettu Tiistai, 03.Lokakuu, 2017 - klo 09.22: | |
Mulle ei ole vielä laskua tullut. Saattaa olla että iso laiva kääntyy hitaasti ja katko huomioidaan vasta seuraavalla laskutusjaksolla. Pitäisi kyllä näkyä laskun erittelyssä jos hyvitys on huomioitu. Kannattaa kysyä KSOY:n asiakaspalvelusta jos haluaa varman tiedon. Asiakaspalvelun puhelin on 05 7780 500 |
   
aggregaatti
| Postitettu Tiistai, 03.Lokakuu, 2017 - klo 09.31: | |
Niin hyvityksen suuruudesta saattaa yllättyä. Oikeasti siis pienuudesta. Käytännössä 10% on noin reilu yhden kuukauden siirtomaksu. https://www.ksoy.fi/sahkonsiirto/hairiotilanteet/korvaukset- hairiotilanteissa/vakiokorvaus-pitkasta-sahkokatkosta |
   
sähköt poikki
| Postitettu Tiistai, 03.Lokakuu, 2017 - klo 09.59: | |
Kiitos tiedoista! Laskun erittelyssä ei ollut mitään, mutta odotellaan rauhassa! |
|