Koskustentien aallot Kirjaudu ulos | KUIVANTO foorumin alueet: | Haku
Moderaattorit | Muokkaa profiilia

Kuivanto-foorumi » Arkistoidut vanhat viestit » Koskustentien aallot « Edellinen Seuraava »

Tekijä Viesti
Top of pagePrevious messageNext messageBottom of page Link to this message

mä-mä-mää
Postitettu Tiistai, 13.Tammikuu, 2015 - klo 19.28:   

Taas on vieteriauramies ollu liikenteessä.
Ei oo ihme jos aura pomppii ja tekee aaltoja kun se vietereitten varassa kulkee.
Sama juttu viime talvena.

Mää
Postitettu Tiistai, 13.Tammikuu, 2015 - klo 20.47:   

Älä valita turhista, isompiakin ongelmia on mualimassa. Ole onnellinen, kun tie on aurattu =)

wave
Postitettu Keskiviikko, 14.Tammikuu, 2015 - klo 18.10:   

Tärkeintä, et se tie aurataan silloin kun lunta on satanut. Ja riittävän leveältä. En kiinnittänyt huomiota aaltoihin

Nimetön
Postitettu Torstai, 15.Tammikuu, 2015 - klo 18.57:   

Tänään aamulla Koskustentietä juuri ajellessani mietin että onhan tullut parannusta männä vuotiseen tienhoidon osalta.
Itseasiassa koko seutukunnalla on parannusta tällä saralla ollut tänä talvikautena.
Kiitokset auramiehille, olette tehneet hienoa duunia!

Nimetön
Postitettu Perjantai, 16.Tammikuu, 2015 - klo 08.24:   

Ei ne aallot aina huonon auran piikkiin mene. Liian suuri nopeus aallottaa hyvälläkin auralla.

aamulehti
Postitettu Perjantai, 16.Tammikuu, 2015 - klo 20.29:   

"Tänään aamulla Koskustentietä juuri ajellessani mietin että onhan tullut parannusta männä vuotiseen tienhoidon osalta.
Itseasiassa koko seutukunnalla on parannusta tällä saralla ollut tänä talvikautena.
Kiitokset auramiehille, olette tehneet hienoa duunia!" TÄH,taitaa aamusi alkaa jonnin verran myöhään. kyllä auraajat on vetäny sikeitä oikein kunnolla ja pitkään.

Nimetön
Postitettu Lauantai, 17.Tammikuu, 2015 - klo 10.55:   

"aamulehti",
Mielestäni jo viime vuonna kävi selväksi että aurat lähtevät päivystäjän käskystä liikkeelle. Tämä siis Koskustentien osalta.

Nämä Kuivannon yksityistiet ovat eri juttu, silloinhan auraajat päättävät itse milloin on aika lähteä. Eikä tuota lunta ihan metriä ole kerennyt tulla kuin ainakin itse olen nähnyt jo koneet liikkeeelä.

Lisää viestisi tähän
Lisää:
Käyttäjätunnus: Vinkki:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Postita "Anonyymina"
Mahdollista HTML koodi tässä viestissä
Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide:

KUIVANTO foorumin alueet: | Tämä päivä | Tämä viikko | Hakemistopuu | Haku | Apua/Ohjeet | Ohjelman tekijät Hallinto