Tekijä |
Viesti |

yörauha
| Postitettu Keskiviikko, 06.Elokuu, 2014 - klo 17.22: | |
Haukkuu aamuyöstä joka ikinen yö,muutenkin vaikea saada nukutuksi kuumuuden takia niin ei oikein kaipaisi mitään lisäksi. Tuntuu olevan äänestä päätellen iso koira. Siinä koulun vieressä. Kiitos kun hoidat asian kuntoon ja pidät koirastasi parempaa huolta. |

kesävarpaat
| Postitettu Torstai, 07.Elokuu, 2014 - klo 07.53: | |
Mistähän johtuu ettei omalla kesänurmikollaan voi kävellä paljain jaloin kun kissan ja koiranpaskat tirskuu varpaiden väleistä? Koskaan en ole kissaa enkä koiraa omistanut! Kiitos kun hoidat asian kuntoon ja pidät koirastasi ja kissastasi parempaa huolta. |

mä
| Postitettu Torstai, 07.Elokuu, 2014 - klo 21.39: | |
Joo ja lehmät ammuu ja kukot kiekuu. Ja kaiken lisäksi kärpäset pörisee ja hyttyset inisee ja äiritsevät yöunia. Ja hevoset pläjäyttävät kasasa keskelle tietä ja kävelyteitä.Saatika sitten mihin supit ja ketut paskovat? Voi teitä.... hahhaa |

Nimetön
| Postitettu Torstai, 07.Elokuu, 2014 - klo 23.02: | |
Ei täällä oikeasti ole kenenkään koira haukkunut, täällä vain valitettavasti asuu häiriintynyt eläintenvihaaja. |

mä
| Postitettu Torstai, 07.Elokuu, 2014 - klo 23.36: | |
No nii mie kans aattelin. Miks muuttaa maaseudulle mis on eläinten ääniä. Supit,ketut ja mäyrät käyvät paskomassa pihoilla ja syömässä marjat pensaista.Ja kaikki ei välttämättä erota millasen jätöksen kukin elukka tekee. |

anki
| Postitettu Maanantai, 11.Elokuu, 2014 - klo 17.45: | |
Eipä se nyt ihan ainoa tuo keskustelun aloittaja ole jota se on ajoittain häirinnyt se yöllinen haukkuminen,välillä kestänyt pitkäänkin. Nyt en ole kuullut tai sitten olen nukkunut sikeämmin kuin aiemmin. |

mä
| Postitettu Maanantai, 11.Elokuu, 2014 - klo 21.59: | |
Ompas heikot hermot teitillä. |

kyläläinen
| Postitettu Tiistai, 12.Elokuu, 2014 - klo 08.27: | |
Onhan se ikävää, jos koira haukkuu lähes koko ajan. Yöllä vaan tuppaa liikkumaan kissoja, supeja ym ja koira nyt vaan haukkuu niitä. Kun ikkuna auki kuumuudessa nukutaan, kuuluu kyllä äänet, kauempaakin. Yritetään ymmärtää, ihmisiä ja koiria |

Hyi hyi. ei koira, vaan isäntä
| Postitettu Perjantai, 24.Lokakuu, 2014 - klo 09.24: | |
Mutta, kuka on antanut koiransa tehdä tarpeet keskelle jalankulkutietä? Aika iso rontti on vielä ollut, sen kokoinen läjä oli. Oma koira ei suostu edes kyykistymään tielle, pitää päästä piiloon pensaiden taakse! No, siivosin sen pois. |

hyi hyi
| Postitettu Tiistai, 09.Joulukuu, 2014 - klo 16.29: | |
Miten voi koiran paskat häiritä? Itteäni häiritsis enemmänkin hevosen paskat jotka ovat kävelytiellä ja ajotiellä. Entäs roskat,tölkit ym roippeet tien varsilla. Ja kehtaatte valittaa koiran paskoista. Hävetkää jonniinjoutavat nipottajat koiran paskoista. Hyi hyi |

Nimetön
| Postitettu Keskiviikko, 10.Joulukuu, 2014 - klo 20.07: | |
Mitä jos se olisi SUPIKOIRAN kakit? Mun pihassa meinaa käy joku kaveri kakilla;) eikä oo viel mennyt herne nenään;) meinaan supikoira nähty, pöllö (mut se ei voi olla se;) ja sit yksi narttu sakemanni;)Mukavaa ja rauhaisaa ja sopuisaa Joulun aikaa;) |

nipo nipo
| Postitettu Torstai, 11.Joulukuu, 2014 - klo 15.22: | |
Joopa joo, ei häiritse koiran paska ,jos on tehty esim 0,5 -1,0 m jalankulkutiestä sivuun. MUTTA, kyllä kengänpohjassa vähän häiritsee. Se on vaan tämä iänikuinen eipä joopa tilanne, koiranomistajana en ymmärrä näitä hyi hyi:n tapaisia "runttaajia", koska koiran voi opettaa tekemään tarpeensa siistimminkin. |

😊
| Postitettu Perjantai, 12.Joulukuu, 2014 - klo 17.15: | |
Mut entäs hevosen paska? |

shit
| Postitettu Lauantai, 13.Joulukuu, 2014 - klo 10.20: | |
Eipä taida se ponin kävelyttäjä korjata elukkansa paskoja,samoin kun se kaveri jolla melkein ponin kokoinen koira jonka on nähty tekevän myös niitä paskoja. |

dzeidzei
| Postitettu Lauantai, 13.Joulukuu, 2014 - klo 12.40: | |
Lumi peitti tämän ongelman. |

Nimetön
| Postitettu Lauantai, 13.Joulukuu, 2014 - klo 16.56: | |
No niin, ensin itkettiin paskaputkista ja nyt koiran kakista;) Hyvää Joulu mieltä. |

nimetön
| Postitettu Tiistai, 05.Toukokuu, 2015 - klo 17.43: | |
Kuulkaa te kaikenkarvaiset valittajat. Joo, koirankakka ei oo paha juttu, mut sit jos se tosiaan on kengissä tai nurmikolla, josta ruoho leikataan. Että kaikin mokomin sen koiran omistaja voi tulla itse leikkaamaan sen ruohon, joka on täynnä koirankakkaa. Ei oo varmaa hirveen iso ongelmna siivota niitä. Ja te jotka ovat sitä mieltä ettei kakaksta pidä välittää, niin tuskin haluat oman lapsesi leikkivän nurmella tai hiekalla, jossa koira on käynyt. Ja te jotka valitatte, niin kakkaa se tulee teiltäkin. Vai pöntöllekkö koira pitäs opettaa. |
|