Tekijä |
Viesti |

jv
| Postitettu Maanantai, 03.Joulukuu, 2012 - klo 21.41: | |
4.12.2012 ti Kuivannon MMS talolla 17.00 alkaen juhlakahvit 18.00 itsenäisyysjuhla Juhlan järjestävät - Kuivannon koulu - Kuivannon kyläjohtokunta - Kuivannon Maamiesseura ja Maatalousnaiset |

-.-
| Postitettu Keskiviikko, 05.Joulukuu, 2012 - klo 15.18: | |
tuleekos juhlasta kuvaghalleriaan materiaalia koska? |

kuvaton
| Postitettu Keskiviikko, 05.Joulukuu, 2012 - klo 16.13: | |
Oliko kukaan edes kuvaamassa? |

-.-
| Postitettu Keskiviikko, 05.Joulukuu, 2012 - klo 16.18: | |
ainakin mulle kerrottiin että siellä on kuvaaja ollut. |

Timo Varpa
| Postitettu Torstai, 06.Joulukuu, 2012 - klo 11.50: | |
Voisko näistä tapahtumista saada tietoja tänne vähä aikasemmin ku edelluisenä iltana ku eiköhän tämäkin tapahtuma ollut järjestäjien tiedossa aikaa sitten???? Paskaputkesta kyllä kirjotetaa päivittäin vaikka sen keskustelu ei mielestäni ole aivan foorumille kuuluvaa. Mutta yhteistapahtumista ei viittitä kirjottaa vasta ku viimetingassa |

jv
| Postitettu Torstai, 06.Joulukuu, 2012 - klo 12.36: | |
Kun vaan tieto kulkisi jotain kautta minulle (tai joku kirjoittaisi suoraan tänne)... Ilmoitus oli ilmeisesti kahdessakin eri lehdessä, mutta minä en niitä ollut huomannut, ja aivan sattumalta sain tietää vasta edellisenä iltana... Näitä joutuu ilmoittamaan monessa mediassa jos haluaa kattavuutta. On paljon vanhempia ihmisiä jotka eivät nettiä käytä ollenkaan, ja sitten taas minun tapaisiani joilla on kahden viikon lehdet lukematta :-/ |

-.-
| Postitettu Perjantai, 07.Joulukuu, 2012 - klo 08.22: | |
eli kuvamateriaalia ilmeisesti ei ole tulossa harmi olisi vain ollut mukava nähdä kyseisestä juhlasta kuvia tällein kun itse en enään kylässä asu mutta lapsoseni kuitenkin esiintymässä. mitä nyt ymmärsin myöskään vanhemmat eivät kaikki olleet tietoisia että kyseessä koko kylän juhla, olettamuksena ollut edellis iltaan asti että koulun juhla |

Nimetön
| Postitettu Lauantai, 08.Joulukuu, 2012 - klo 14.10: | |
nää on näitä "sisäpiirin" juttuja. :-( |