Galleria Kirjaudu ulos | KUIVANTO foorumin alueet: | Haku
Moderaattorit | Muokkaa profiilia

Kuivanto-foorumi » Arkistoidut vanhat viestit » Galleria « Edellinen Seuraava »

Tekijä Viesti
Top of pagePrevious messageNext messageBottom of page Link to this message

poeka
Postitettu Tiistai, 14.Helmikuu, 2006 - klo 22.20:   

Eli eikö voitaisi tehdä mahdolliseksi omien kuvien lisääminen kuivannon galleriaan? Löytyisi meiltäkin vaan noita kuvia sinne ja kuvien sähköpostilla lähettäminen ylläpitäjälle vie aikaa tuhottomasti.

Juhani Varemo
Käyttäjätunnus: Admin

Rekisteröity: 09-2004
Postitettu Keskiviikko, 15.Helmikuu, 2006 - klo 07.53:   

Heps!

Aivan avoimeksi mä en tuota viitsi laittaa - arvaat varmaan miksi - se on muuten kohta puolillaan jotakin ihan muuta. Ei ole montaa päivää kun toiselta puolelta maapalloa joku yritti 3000 kertaa murtautua systemiin... laitoin mä pätkän lokia sbcglobalnetin abuseen.

Mutta ratkaisuja on ainakin kaksi:

http://littlepenquin.no-ip.info/psupload.html

löytyy lomakkeenpoikanen, jolla voipi lähettää filuja (max kolme kerrallaan yhdessä) jos tykkää enemmän selaimella touhuta. Tuo päätyy jemmapaikkaan josta voin sitten siirtää eteenpäin.

Toiseksi tein tänne forumille nyt alueen jota voi kansoittaa kuvilla ihan oman maun mukaan. Viestiin vaan rivi

/image{joku nimi tähän} niin siitä se lähtee.

Tuo '/' pitää korvata '\'-merkillä, en voi sitä oikeaa merkkiä laittaa tuohon esimerkkiriville kun muuten se alkaa kyselemään tähänkin sitä kuvaa :-)

Jos intoa riittää, niin voihan tänne rakenella vaikka mitä - tyhjyyttään kolisemaan ei vaan oikein kannata.

Yllättävän monta käyttäjää on vieläkin modeemin takana, joten on parempi että kuvat ovat täällä omassa ryhmässään jolloin niitä ei ole pakko ladata ellei halua :-)

Eikä se sähköpostikaan ole hidas vaihtoehto jos kuvat pakkaa järkevään kokoon (luokkaa max. muutama sata kB). Tietysti jos siirtää 10 MB:n raw-kuvia niin sitten vähän jarruttaa...

poeka
Postitettu Perjantai, 17.Helmikuu, 2006 - klo 20.27:   

kiitos vastauksesta. Mutta eikös olisi mahdollista tehdä kuvista sellaisia että ne tulevat ensin sinulle hyväksyttäviksi jonka jälkeen voit laittaa ne tänne sivuille?

Juhani Varemo
Käyttäjätunnus: Admin

Rekisteröity: 09-2004
Postitettu Perjantai, 17.Helmikuu, 2006 - klo 21.11:   

Hei!

Mä en nyt ymmärtänyt (johtuu varmaan omasta väsymyksestä..) että mitä tarkoitit. Tarkoititko, että siellä galleriasivulla olisi nappula, jolla voisi lähettää mulle kuvan 'tyrkylle'...? Kyllähän sellainenkin järjestynee, jos tästä oli kysymys. Kerro lisää...

Vai tarkoitiko tätä keskustelupuolta? Tuonne kuvalliselle osastolle saa nyt kyllä tuupata aivan vapaasti, miten haluaa, nimettömänä tai nimellä, kunhan nyt ei niitä islam-pilakuvia, eikä kuvia joihin ei lähettäjällä ole käyttöoikeutta, tai kovasti yleisen moraalin vastaista tavaraa.

Mä voin sitten kysyä lähettäjältä lupaa jos haluttaa lisätä sieltä joku kuva 'virallisen' gallerian puolellekin - ellei siitä ole mainittu jo ao. viestissä.

Tämä jutustelupuoli on tarkoitus pitää suht' vapaana ja 'epävirallisena'; ja tuo edustuspuoli taas vähän tarkemman silmän alla...

Summa summarum - sillä lomakkeella filut tulevat nytkin niin kuin ehkä(?) ajattelitkin, ensin vain mun nähtäville. Ja tänne foorumiin taas voi tuupata suoraan samantien näkyville - mä voin sitten poimia ja siirtää helmet edustuskäyttöön :-) Mun puolesta tänne forumiin ei ole mitään kynnystä. Hiukan hankalahan se \ image{selitys} on kirjoittaa (ei väliä \-merkin jälkeen) mutta tätä ei taida olla ihan helppo muuttaa. Käänsin tämän itse tukemaan unicodea (utf-8) ja siinäkin oli hetkeksi puuhaa....

poeka
Postitettu Lauantai, 04.Maaliskuu, 2006 - klo 21.27:   

no juuri sitähän mää tässä tarkotinkin eli sinne sellanen nappula josta voi sittten suoraan pistää näiden sivujen kautta kuvan tuonne galleriaan. Ensinhän se tulisi ylläpitäjälle hyväksyttäväksi.

jv
Postitettu Tiistai, 14.Maaliskuu, 2006 - klo 10.49:   

No nyt siellä semmoinenkin nappula on.. vaikka vähän myöhään..

Lisää viestisi tähän
Lisää:
Käyttäjätunnus: Vinkki:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Postita "Anonyymina"
Mahdollista HTML koodi tässä viestissä
Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide:

KUIVANTO foorumin alueet: | Tämä päivä | Tämä viikko | Hakemistopuu | Haku | Apua/Ohjeet | Ohjelman tekijät Hallinto