Koirien haukunta!! Kirjaudu ulos | KUIVANTO foorumin alueet: | Haku
Moderaattorit | Muokkaa profiilia

Kuivanto-foorumi » Arkistoidut vanhat viestit » Koirien haukunta!! « Edellinen Seuraava »

Tekijä Viesti
Top of pagePrevious messageNext messageBottom of page Link to this message

Nimetön
Postitettu Maanantai, 14.Maaliskuu, 2011 - klo 13.46:   

minkä takia ihmiset ottaa koiria kun pitää niitä ulkona haukkumassa yötäpäivää vaikka ulkona olis 30astetta pakkasta.. onkohan tarjolla edes ruokaa saati vettä... pitäis laittaa omistaja metrin naruu kalsareissa parikspäiväks ni ehkä ymmärtäis.. kohta ilmotan eläinsuojeluu ku haukkuu yötäpäivää.. kai se hiljaisuu koskee muuallaki ku kaupunkialueella..

Nimetön
Postitettu Tiistai, 15.Maaliskuu, 2011 - klo 18.59:   

Mene juttelemaan asiasta asianomaisen kanssa, äläkä täällä sitä huutele. Ehkä asialle löytyy selitys tuota kautta.

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 16.Maaliskuu, 2011 - klo 12.35:   

kyllä maalla on mukavaa kun koirien haukunta häiritsee, kannattaisiko muuttaa kaupunkiin missä ei häiritse kun liikenteen melu.

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 16.Maaliskuu, 2011 - klo 21.18:   

nimettömälle maalaiselle tiedoksi, jos asut kuivannolla , asut kaupungissa nimeltä orimattila, jos haluat muuttaa maalle, lähin maalaispitäjä on iitti tai nastola, et silleen.

Ratto
Postitettu Keskiviikko, 16.Maaliskuu, 2011 - klo 22.34:   

Kaupunki on suurehko väestökeskittymä, jossa asutus on kaupunkia ympäröivää maaseutua tiheämpää.

Maaseutu on aluetta, joka ei ole kaupunkia eikä asumatonta erämaata.

Nimetön
Postitettu Sunnuntai, 20.Maaliskuu, 2011 - klo 14.10:   

Kyllä on ihmisten provosointi helppoa.
Kukaan ei kuitenkaan kiinnittänyt huomiota tekstissä selvästi ilmaistuun eläinten hyvinvointiin koskien. Mitä suotta, näyttää olevan mielenkiintoisempaa v..lla ihmiselle mielipiteistä. Haukunta ei häiritse, vaan ihmetys siitä, kuka ottaa ylipäätään koiran ainoastaan narunjatkeeksi pihan perälle.

Nimetön
Postitettu Sunnuntai, 20.Maaliskuu, 2011 - klo 20.09:   

Täällä voi koirat hyvin, mutta sinä et taida voida kovin hyvin.

koira ja kissa
Postitettu Maanantai, 21.Maaliskuu, 2011 - klo 10.42:   

Jokuhan täällä kylällä on ottanut elämäntyökseen eläimistä ilmoittelun eläinsuojeluviranomaisille! Sinulle joka ilmoituksia teet, niin tarkastajat ovat käyneet ja todenneet että asiat ovat kunnossa!!

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 23.Maaliskuu, 2011 - klo 15.11:   

sinä joka kirjeitäsi jakelet ja ilmoituksia eläinsuojelutarkastajalle aiheettomasti teet, eikö pokka riitä tulla puhumaan asioista suoraan jos ne sinua niin tuntuvat vaivaavan? kummallista toimintaa, odotas kun saan selville kuka olet niin tulen juttusille, puhutaan asioista sitten suoraan.

...
Postitettu Keskiviikko, 23.Maaliskuu, 2011 - klo 16.00:   

No eiköhän nämä eläinsuojeluviranomaisetkin jossain vaiheessa leipäänny näihin ilmiantoihin ja jättävät moiset noteeraamatta.

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 23.Maaliskuu, 2011 - klo 16.36:   

tarkastaja kävi ja koiramme olosuhteet kaikin puolin kunnossa. On paperi esittää jos haluaa ilmoittaja voi tulla katsomaan. ja tiedoksi että hyviin käytöstapoihin kuuluu kirjoittaa kirjeeseen lähettäjän tiedot...

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 23.Maaliskuu, 2011 - klo 18.16:   

Todella rasittavaa kun kylällä asuu hullu eläintenvihaaja.

Nimetön
Postitettu Tiistai, 19.Huhtikuu, 2011 - klo 21.35:   

Helou ulkokoiran omistaja!
Tässä on kylän keskustassa jo useampanakin YÖNÄ haukkunut isohkon koiran kokoiselta vaikuttavan koiran haukuntaa. Heräsin TAAS viime yönä klo 02.10 koirasi haukuntaan ja sitä sitten kuulin pitkän aikaa. Koiran haukunta lain mukaan ei saisi häiritä klo 22.00 - 06.00 välisenä aikana naapurustoa.Sydänyöllinen haukunta vähän häiritsee. Terveisin ystävällisesti,lähiasukas

just just
Postitettu Keskiviikko, 20.Huhtikuu, 2011 - klo 08.51:   

Kannattaa muuttaa ydinkaupunkiin kerrostaloon niin siellä harvemmin koirat haukkuu,eikä mikään muukaan meteli häiritse!! Katos kun koirien haukunta kuuluu tänne maalle ja vielä jos sattuu muita eläimiä liikkumaan yöaikaan nurkissa. täällä kylän alueella on paljon esim. kettuja,supeja ja tässä muutama päivä sitten jopa hirviemo vasansa kanssa!

Sanni Vahlstén
Postitettu Keskiviikko, 20.Huhtikuu, 2011 - klo 09.41:   

Hyvä nimetön, soitit viime yönä miehelleni, soittaisitko minulle; 0505885519.

Koiramme hiljentämiseksi olen koittanut sitruunapantaa, värinä/äänipantaa, kuonokoppaa... Kaikkia omaan mieleeni tulevia Suomessa laillisia keinoja. Olen todella pahoillani koiran aiheuttamasta häiriöstä. Lienee minun on sitten alettava miettiä sitä lopullista ratkaisua.

Pahoitteluni asaiasta kärsineille, Sanni Vahlsten

mikko hatakka
Postitettu Keskiviikko, 20.Huhtikuu, 2011 - klo 10.42:   

Minua ei ainakaan ole koirasi häirinnyt, ei noista valittajista kannata välittää yhtään mitään muuttakoon valittajat pois täältä jos on niin vaikeaa.

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 20.Huhtikuu, 2011 - klo 16.11:   

Heipsan Sanni.
Olen pahoillani aiheuttamastani mielipahasta, jota kirjoituksellani olen aiheuttanut Sinulle.Älä mieti lopullista ratkaisua! Tämä yöllinen haukunta on huolestuttanut minua, onko koirallasi kaikki ok. Ymmärrän toki yöllä liikkuvien metsäneläinten aiheuttamat haukunnat sekä kevätmeininkien levottomuudet koirissa ym. Olen itse myös koira ja kissaperheeelinen, en vihaa eläimiä,päinvastoin.
Minä nimetön en ole soittanut miehellesi.Arvostan, että vastasit kommenttiini ja vastaan sinulle omalla nimelläni.
Terv. Anne Levasmaa-Hatakka,050-5442832

Sanni Vahlstén
Postitettu Torstai, 21.Huhtikuu, 2011 - klo 10.08:   

Koirallamme pitäisi olla kaikki puitteet ok. Sillä on kaveri (samanrotuinen, vanhempi, ei huuda öisin), ruoka- ja vesihuolto pelaa ym. En itsekään tiedä mistä kiikastaa. Tuo vanhempi yksilö on aivan eri maata. Laumanvartijoitahan nuo ovat, ja niiden tehtävä on häätää pois niin vieraat eläimet kuin ihmisetkin, mutta eihän siihen jatkuva yöllinen huutaminen kuulu. Teen kyllä kaikkeni saadakseni koiran hiljenemään.

Edelleen pahoitellen: Sanni Vahlstén

Keskisormi
Postitettu Torstai, 21.Huhtikuu, 2011 - klo 11.28:   

Koirat haukkuu, hevoset hirnuu ja lehmät ammuu.
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 27.Huhtikuu, 2011 - klo 17.43:   

Outoa...MH/AH

Konsta
Postitettu Torstai, 28.Huhtikuu, 2011 - klo 15.49:   

Samassa perheessäkin näkyy olevan näkemyseroja aiheesta.Joutuuko sieltä nyt toinen häipymään?

Nimetön
Postitettu Torstai, 28.Huhtikuu, 2011 - klo 19.10:   

Eikös jokaisella saa olla oma mielipide asiasta?

Nimetön
Postitettu Torstai, 28.Huhtikuu, 2011 - klo 20.51:   

Hei Konsta!Meidän perheessä on 50% ukko-ja akkavalta. Onneksi ei tarvi elää nyrkin ja hellan välissä!!!!
Kevätterveisin Anne Levasmaa-Hatakka

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 04.Toukokuu, 2011 - klo 13.28:   

Tarvitseeko sitä edes ihmetellä miksi laumanvartija haukkuu? Yhtään jos on perehtynyt rodun käyttötarkoitukseen, niin pitäisi tietää, että eihän niitä oteta mihinkään omakotitalon pihalle puolen hehtaarin tontille. Saati sitten pieneen tarhaan.

Niitten täytyy saada tehdä sitä työtä, mikä niille kuuluu, eli vartioida laumaansa, lampaita ym. (mitä sulla ei varmaankaan ole?) pedoilta suurilla alueilla, eikä olla missään pienessä pihassa tyhjän panttina.

Sanni Vahlstén
Postitettu Keskiviikko, 04.Toukokuu, 2011 - klo 15.12:   

Edelleen, ensimmäisestä viestistäni löytyy puhelinnumero, johon voi soittaa jos koiramme yöllinen haukunta häiritsee. OMALLA NIMELLÄÄN yhteyttä ottaville uteliaille mahdollisesti voin selvittää koirienhankintaperusteitamme/tonttimme kokoa/koiratarhan kokoa. Muuta en nyt enää jaksa nimettömien puskistahuutelijoiden provosointiin vastata.

Soittoja odotellen: Sanni Vahlstén

Tomi Vahlsten
Postitettu Keskiviikko, 04.Toukokuu, 2011 - klo 17.25:   

Nyt pitää oikein istahtaa alas, ja miettiä että kiinnostaako tuon nimettömän laumanvartijarotu-"asiantuntijan" "tiedot" ja mielipiteet.

[ ] Kiinnostaa
[X] Ei kiinnosta

No nyt kävi näin tällä kertaa.

Aurinkoisempaa kevättä vaan kaikille, tulkaa hakemaan korvatulppia jos louskutus häiritsee!

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 04.Toukokuu, 2011 - klo 19.35:   

Tuo minun kommenttihan oli vain toteamus. Enkä todellakaan ole mikään laumis asiantuntija. Eikä minua häiritse kenenkään koirien louskutus, eikä todellakaan kiinnosta teidän koirienhankintaperusteenne/tonttimme koko/koiratarhan koko.

Että aurinkoista kevättä vain teillekin. Jakakaa korvatulpat niitä tarvitseville. Mä en niitä tarvitse :-)

Rakki
Postitettu Keskiviikko, 04.Toukokuu, 2011 - klo 21.06:   

Jos koira ei hauku se on rikki.

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 04.Toukokuu, 2011 - klo 22.19:   

Näille valittajille kannattaa aukoa päätä mahdollisimman paljon, näin ne tajuavat lopettaa paskan jauhamisen. On muuten hyväksi havaittu keino nyt saa koiramme olla rauhassa.

Gammatech
Postitettu Torstai, 05.Toukokuu, 2011 - klo 01.04:   

Niih no itellä ei oo koiraa pari kissaa kyllä (anteeksi niille ketä kissani maukna häiritsee) mutta miuelestäni jos luonnon äänet ei miellytä niin oikea paikka on tuolla ison kaapunkin keskustassa missä hiljaisuu alkaa klo 21.00 jonka jälkeen pari tuntia sitä luudalla kattoon hakkaamista sitten poliisien oviin kolkuttelua pari perheriitaa ja sitten hiljaista että sinne vain jos luonnon äänet häiritsee

k.l
Postitettu Sunnuntai, 08.Toukokuu, 2011 - klo 10.47:   

jaa onko ne luonnon ääniä jos koirat on suljettu aitaukseen ja ne huutaa siellä kun ahdistaa?

Tomi Vahlsten
Postitettu Sunnuntai, 08.Toukokuu, 2011 - klo 12.03:   

Arvon k.l, tervetuloa mittanauhan ja lakikirjan kanssa katsastamaan koiriemme tarha.
Kanttia kun sinulla ei siihen arvattavasti ole,eikä oikein muillakaan näemmä tällä kylällä, voin kertoa täällä kaikelle kansalle,että se on kyllä täysin lakien ja säädösten mukainen. Itseasiassa huomattavasti suurempi kuin mitä laki vaatii. Että se siitä sitten.

Tuota nuorempaa rakkiamme ahdistaa vähän kaikki mitä täällä ympäristössä tapahtuu, muun muassa tuossa viereisillä pelloilla liikkuvat kissat, pyörätiellä kulkijat jne. Sille on kyllä syy, että koira räkyttää, eli jossain tuossa lähimaastossa jotain/joku liikkuu. Mutta koiralla vaan ei ole oikein tuo hermorakenne sillainen, mitä oletimme olevan. Se nyt koitui muiden kyläläisten harmiksi, eipä tuo välttämättä enää ihan 5 vuotta elä :-)

Gammatech
Postitettu Maanantai, 09.Toukokuu, 2011 - klo 19.51:   

Nii ensin valitetaa ku koirat juoksee vapaana ja sitten valitetaan että ne on aitauksessa??? Eli siis jokainen koira teuraaksi että kaikki on onnellisia

p.s. Voisitteko jotenkin hiljentää ne lehmät kun ovat laitumella häiritsee niiden ammuminen

p.s.s ja jos noi raktorit vois hävittää maaseudulta kaupunkiin ne kyllä sopivat mutta maaseutu pitää kyllä olla täysin hiljainen

nii ja milläköhän noi pikkulinnut sais hävitettyä ku aamulla herää niitten viserrykseen

guru
Postitettu Keskiviikko, 11.Toukokuu, 2011 - klo 20.11:   

Niin kyllä linnunlaulu on niitä luonnon ääniä mutta on eri asia jos lauma hulluja koiria on naapurissa.

????
Postitettu Keskiviikko, 11.Toukokuu, 2011 - klo 20.29:   

Enemmän täällä kylällä kulkee hulluja kulkee vapaana kuin haukkuvia hulluja koiria! :D

Tomi Vahlsten
Postitettu Torstai, 12.Toukokuu, 2011 - klo 08.35:   

Edellisen kirjoittajan kanssa olen täysin samaa mieltä.

Tomi Vahlsten
Postitettu Torstai, 12.Toukokuu, 2011 - klo 10.27:   

Tomi Vahlsten
Postitettu Torstai, 12.Toukokuu, 2011 - klo 12.01:   

Nimetön
Postitettu Torstai, 12.Toukokuu, 2011 - klo 21.21:   

Samaa mieltä olen minäkin ei täällä koirien kanssa ole mitään ongelmia ollut, ainut ongelma täällä kylällä on tämä pelle mikä näistä koirista valittaa. Mutta kyllä täältä kylältä lähtee tämä hullu eläintenvihaaja ennemmin kuin koirat.

Minä ja koirani
Postitettu Tiistai, 17.Toukokuu, 2011 - klo 20.29:   

Missä tämä koiranvihaaja asuu? Tietäisi vaan kiertää kaukaa! On kyllä totta, kun sanotaan, että ihmisiin tutustuu, jos omistaa koiran. Itse olen saanut monta "koiratuttua" ja aina nähdessä muutama sana on asiaa koirista ja vähän ilmoistakin. Kiva! Vaikka morjestelen kyllä muitakin vastaantulijoita, kun olen vähän semmoinen puhuvaa sorttia oleva. Ja usein saan jopa vastauksen.

Töppönen
Postitettu Tiistai, 17.Toukokuu, 2011 - klo 21.48:   

En tähän juttuun liity mitenkään, enkä tiedä tapauksesta mitään, mutta ymmärrän kyllä että jatkuva koiran räksytys voi olla ärsyttävää. Ei kukaan normaali ihminen halua kuunnella kaiket yöt aidan takana meluavaa ruohonleikkuria, koiraa, tahi känniporukan mölinää. Samat desibelit lähtee noista jokaisesta. Kaikella on rajansa.

Jos taas olette sitä mieltä, että ei ääni voi ketään haitata, niin pistäkää sitten ämyrit illalla pihalle, nupit kaakkoon ja let's rock'n roll aamuun saakka :-)
Selviää miten hyvät hermot naapurillanne oikeasti on....

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 18.Toukokuu, 2011 - klo 16.36:   

Ei täällä ole koirat haukkuneet häiritsevästi, sehän tässä vähän outoa onkin kun vain yhden ihmisen mielestä koirat haukkuu.

Minä vaan
Postitettu Keskiviikko, 18.Toukokuu, 2011 - klo 21.19:   

Niinpä.Mutta jos hän onkin kylän hyväkuuloisin:-).

HAU HAU
Postitettu Keskiviikko, 18.Toukokuu, 2011 - klo 22.47:   

Tai tyhmin!!!

Minä vaan
Postitettu Torstai, 19.Toukokuu, 2011 - klo 09.12:   

Molempia!

Nimetön
Postitettu Torstai, 19.Toukokuu, 2011 - klo 16.24:   

Haudii!!
Eikös sitä pitäisi, olkoonpa kaupunkilainen tahi maalainen,omata huomaavaisuutta toisia kohtaan. Tämä haukku-juttu menee jo mauttomuuden puolelle. Vähän laatua kirjoittajat!!

Minä vaan
Postitettu Torstai, 19.Toukokuu, 2011 - klo 21.10:   

Paraskin puhuja.Tähän käy sanonta"se koira älähti johon kalikka kalahti".

nimimerkki !
Postitettu Torstai, 19.Toukokuu, 2011 - klo 22.44:   

lopettakaa kaikki tuo koirien haukkumisen valitus ! ei uskois et paljoo ketää haittais ! se on ihan sama ku joku valittais naapurille että hakkaa puita liian kovaa ! miettikää nyt vähän jo hei !

Nimetön
Postitettu Torstai, 19.Toukokuu, 2011 - klo 23.26:   

Tän haukkuaiheen vois sivun pitäjä jo lopettaa! Täähän on pahempaa luettavaa ku näppispalstalla.

Nimetön
Postitettu Perjantai, 20.Toukokuu, 2011 - klo 12.36:   

No, kerrankin täällä ON jotain luettavaa ;DDD

nimimerkki !
Postitettu Perjantai, 20.Toukokuu, 2011 - klo 14.52:   

joo on ! :D mut ehkä typerin aihe! jos vaihettais aihetta johokki muuhu ?

KT -47
Postitettu Maanantai, 23.Toukokuu, 2011 - klo 11.00:   

Pistämpä minäkin kuononi tähän soppaan. Naapurissa kun on kaksi kaunista isoa koiraa tarhassa ja en ole kuullut niiden haukkuvan kuin muutaman kerran jokusen minuutin ja kerran talvella ne vähän ulvoivat päivällä, se vasta komealta kuulostikin. Mikähän niillä sitten on vikana kun naapuritontilla on sentään yli 30 kissaa?

:-)
Postitettu Keskiviikko, 25.Toukokuu, 2011 - klo 11.38:   

Kehräävätkö ne liian kovaa???

KT -47
Postitettu Sunnuntai, 29.Toukokuu, 2011 - klo 11.30:   

En ole kuullut!

Nimetön
Postitettu Lauantai, 04.Kesäkuu, 2011 - klo 22.39:   

Täällä hiippailee erittäin rohkea kettu, joka tulee meidänkin pihaan koiristamme välittämättä. Terve kettu näyttää olevan, joten taudit eivät sitä pihaan aja. Ilmeisesti nuorin koiramme vetää kettuja puoleensa, koska myös entisellä asunnollamme majaili kettu ja leikki koiriemme leluilla ja tarhassa. Ne myös tuntuivat keskustelevan iltaisin keskenään.. Saattaahan tuo olla, että samainen kettu hiippailee myös tämän toisen nuoren koiran lähistöllä ja näin koira reagoi siihen. Mutta mistäs minä sen tietäisin.

Nimetön
Postitettu Tiistai, 07.Kesäkuu, 2011 - klo 18.50:   

Jokohan helle uuvutti koirat ja niiden haukkujat? alkaisikohan kohta uusi jatkokertomus ruohonleikkureista ja niiden häiriöstä??

Hermo R. Aunio
Postitettu Torstai, 09.Kesäkuu, 2011 - klo 04.15:   

Edelliseen voisi vielä lisätä mopot, traktorit, ajoittainen lehmien ammunta (mikä lie niilläkin hätänä) kylän yli lentävät lentokoneet sekä kirkolta kuuluva kuuluva kellojen kilkattelu.

Nimetön
Postitettu Perjantai, 10.Kesäkuu, 2011 - klo 17.41:   

:-) Heinäsirkat myös kovasti sirittävät. Ja räksät. Ne ne vasta mellastavat ja ihan silmille hyppivät ja marjat syövät. Ja kaikki tässä ja kahdessa edellisessä viestissä luetellut äänet kuuluvat niin ehdottomasti maaseudulle kuin vain voi. Ja oletan asuvamme maalla..?

Gammatech
Postitettu Perjantai, 10.Kesäkuu, 2011 - klo 19.57:   

Voisiko vessan vetämisen kieltää kello 21.00-07.00 välisenä aikana ku paskaputki pitää nii kovaa meteliä

Nimetön
Postitettu Sunnuntai, 12.Kesäkuu, 2011 - klo 15.26:   

Mikähän tuolla meidän koiran rentulla on, kun ei jaksa haukkua? Lattialla vaan makaa, vaikka ulkoa kuuluis mitä ääntä. Joo, tuo vessan vetäminen on paha, tosi paha. Kunnanhallitus koolle ja kielto päälle :-):-)

Hauhau
Postitettu Sunnuntai, 12.Kesäkuu, 2011 - klo 20.14:   

Ei ole koirat haukkuneet muutamaan viikkoon, vaan sen sijaan muutamana viikonloppuna on naisväki pitänyt aikamoista mekkalaa ukkoa haukkumalla! Viimeksi tänään sunnuntaina aamulla klo05 ja jossain koulun suunnalla!

Kuivannon miesten vapautusrintama
Postitettu Maanantai, 13.Kesäkuu, 2011 - klo 09.55:   

Naiset ovat pilanneet maailman.

Nimetön
Postitettu Maanantai, 13.Kesäkuu, 2011 - klo 17.58:   

NYT OLISI KOIRAVIHAAJAN AIKA PANNA TORPPA MYYNTIIN JA PALATA SINNE MISTÄ ON TULLUT

Nimetön
Postitettu Lauantai, 09.Heinäkuu, 2011 - klo 07.19:   

zzzzzzzzzzzz........
zzzzzzzzzzzz........
täysin syötävä !

Nimetön
Postitettu Sunnuntai, 10.Heinäkuu, 2011 - klo 11.24:   

täh?

Palkittu haukku
Postitettu Tiistai, 19.Heinäkuu, 2011 - klo 21.06:   

Minusta on aika väärin että naapuri saa ilmaiseksi vahtipalveluja naapurin koirilta. Kyllä pitäisi parhaat vartijat haukkukoirat palkita ja kerätä maksu naapureilta joilla ei vahtikoiraa ole. Aamulla klo 5 herännyt, mutta varkaat taisi saada vielä paremman herätyksen pakoon juoksu vauhdista päätellen.

Nimetön
Postitettu Torstai, 21.Heinäkuu, 2011 - klo 18.09:   

Missäs päin näitä hiippareita on liikkeellä?? Olisit päästänyt koirat vapaaksi!!! Hyvät et haukut ilmoitteli vieraista.

Kiinnostunut
Postitettu Torstai, 21.Heinäkuu, 2011 - klo 22.03:   

Hakivatko poliisit koirat pois vai kenet? Vai mitä tekivät kylällä yksi ilta? Pari poliisiautoa ja ambulanssi?

sairastunut
Postitettu Perjantai, 22.Heinäkuu, 2011 - klo 06.35:   

Kyse oli sairaskohtauksesta ja väärinkäsityksestä tämä tapaus ei liity koiriin eikä hiippareihin ja poliisi oli turhaan paikalla. pahoittelen aiheuttamaani häiriötä kylällä nyt kaikki on ok.

Virhe
Postitettu Perjantai, 22.Heinäkuu, 2011 - klo 08.54:   

Nimimerkille "Kiinnostunut" täältä sivusta kysymys;
Luuletko tosissasi ettei poliisilla ole muuta tekemistä kuin keräillä haukkuvia rakkeja ympäri kyliä? Idiootti. Menehän baarille, siellä nämä asiat tiedetään monessa tapauksessa asianomaisia paremmin.

Ja sairastuneelle pikaista paranemista!

hihittelijä
Postitettu Perjantai, 22.Heinäkuu, 2011 - klo 09.50:   

Sarkasmi taitaa olla vaikea laji.

sunnutäjättyäK
Postitettu Perjantai, 22.Heinäkuu, 2011 - klo 09.54:   

http://www.kyttaajat.net/

ernojakala
Postitettu Perjantai, 22.Heinäkuu, 2011 - klo 14.13:   

muumilaaksoon,muumilaaksoon

Nimetön
Postitettu Perjantai, 22.Heinäkuu, 2011 - klo 22.42:   

Tämän kylän juoruujat,antakaa asianomaisten itse hoitaa asiansa. E i kuulu muille. Lisäksi, on teillä pirun tylsä elämä, kun pitää mällätä muiden asioilla.

Nimetön
Postitettu Maanantai, 25.Heinäkuu, 2011 - klo 13.05:   

Ei tästä kuuluisasta kuivannon idiootti sisäpiiristä kannata välittää,kun ei näillä raukoilla ole mitään muuta tekemistä kuin puida muiden asioita.

zen
Postitettu Maanantai, 25.Heinäkuu, 2011 - klo 21.37:   

Todellinen sisäpiiri ei kyllä ole täällä roikkumassa.

hau hau
Postitettu Tiistai, 26.Heinäkuu, 2011 - klo 00.35:   

sisäpiirillä rakoilee

kuninkaallinen
Postitettu Tiistai, 26.Heinäkuu, 2011 - klo 07.39:   

:-(

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 27.Heinäkuu, 2011 - klo 20.24:   

Pitäisiköhän taas siirtyä tähän mielenkiintoiseen koira aiheeseen, vaikka on tainnut tämä pelle mikä näistä koirista aina valitti jo oppia kylän tavoille.

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 27.Heinäkuu, 2011 - klo 22.58:   

Mistäs niitä tämän kylän tapoja oppii? Annatko oppitunteja? Onneksi olen täysoppinut!!!! Heh,heh!

noloa naapuria syyttää
Postitettu Torstai, 28.Heinäkuu, 2011 - klo 21.48:   

Onkohan yöllinen huutelija varmasti ollut koira? Jäljet ovat 12 senttiä kooltaan ja painoa on ollut paljon.

poliisi
Postitettu Torstai, 04.Elokuu, 2011 - klo 08.42:   

poliisit ajoivat pillit päällä nastolasta kuivannolle päin tiistai iltana, kenelle menivät? Oliko sama osoite kun viimeksi?

nimetön
Postitettu Torstai, 04.Elokuu, 2011 - klo 16.55:   

Siinä samassa jonossa meni myös ambulanssi ja paloauto.

Mutta tosta koirien haukunnasta.
Kenen hiton koira täällä ULVOO keskellä kylää? Päivällä ja illalla ja yöllä...Kiva nukkua näin kesällä ikkunat auki, kun hirmu-ulina kuuluu ulkoa!

Nimetön
Postitettu Torstai, 04.Elokuu, 2011 - klo 18.32:   

Ei täällä kylän keskustassa ainakaan ole mitään ulvontaa kuulunut.

Nimetön
Postitettu Torstai, 04.Elokuu, 2011 - klo 19.06:   

"Poliisille". Ilmoitatko yhteystietosi, niin voidaan kylällä jatkossa ilmoitella sinulle osoitetiedot tarkemmin poliisi-,ambulanssi- ja paloautoasioissa. Pysyt ajantasalla paremmin!! Ja jos tiedät osoitteet missä nämä ajoneuvot ovat käyneet, tule käymään niin annamme yksityiskohtaisemmat selostukset sinulle.
Elämäsi on varmasti taas elämisen arvoista vähän aikaa, kun kylän asiat ovat tiedossasi!

Nimetön
Postitettu Torstai, 04.Elokuu, 2011 - klo 19.22:   

Nyt alkaa näyttämään siltä että Hourulasta on alkanut sisäinen verkko vuotamaan tänne ihan yleiselle foorumille. Alkaa jutut olemaan sitä tasoa.
Antaa kyllä hienon kuvan Kuivantolaisista :-)

Nimetön
Postitettu Torstai, 04.Elokuu, 2011 - klo 19.47:   

Sopii tulla tähän koulun lähettyville kuuntelemaan, kun juuri nytkin ulvonta kuuluu!

3493278
Postitettu Torstai, 04.Elokuu, 2011 - klo 20.23:   

No menet pihalle, kuuntelet mistä ulina kuuluu, kävelet talon ovelle ja esittelet asiasi. Mitä täällä itket, aikuinen ihminen. Teet vain itsestäsi pellen.

piipaa
Postitettu Torstai, 04.Elokuu, 2011 - klo 21.39:   

Tuoltahan voi seurata palohommia sun muuta, mutta ei poliisia! http://www.tilannehuone.fi/ ja jos käy oikein elämä tylsäksi niin katsele vaikka lentokoneita tuolta kun niitä tästä kylän yli menee jonkin verran! http://www.flightradar24.com/

ärrieri
Postitettu Torstai, 04.Elokuu, 2011 - klo 22.12:   

On tää kumma kylä. Kurittomat kakarat tuhoaa polttamalla toisten omaisuutta, ja sotkee päiväkotilasten leikkipaikat röökintumpeilla; reikäpääautoilijat ajaa neljänkympin alueella nasta laudassa, nopeusrajoitusten mukaan ajavat ohitellaan keskari viuhuen; Rahjalantiellä ajetaan rallia muista tienkäyttäjistä piittaamatta, tällä kertaa jalankulkija sai onneksi päälleen vaan sorat, mutta kuskin ajo"taidosta" päätellen seuraavan kerran sylissä voi olla koko ruosteesyömä bemari, JA AINUT MISTÄ TÄÄLLÄ VALITETAAN ON KOIRAN HAUKUNTA. Ilkivalta, ja toisten ihmisten turvallisuuden/hengen vaarantamienen ei siis Kuivantolaisten mielestä ole mitään? Kyllä muakin harmittaa, jos joskus YÖLLÄ herään koiran räksytykseen, mutta siihen ei sentään kukaan kuole. Aion kyllä tuosta Rahjalantien rallista sekä neljänkympin alueesta aamulla soittaa Orimattilan poliisiin. Katsotaan sitten tapahtuuko mitään, vai täytyykö kaahaamisten vaatia ensin se uhri. Perkele.

demokraatti
Postitettu Perjantai, 05.Elokuu, 2011 - klo 07.22:   

Se on kuule tätä päivää.
Päivän lehti: tuhopolttoja, rattijuoppoja, pahoinpitelyjä, varkauksia, ryöstöjä, ilkivaltaa, hurjastelua, häiriköintiä, naapuririitoja, huumeita.

Eipä ole tämä kylä ainoa paikka jossa näin mennään.
Hyssyttelyynhän on pyrittykin, ettei tekijöille vaan tule paha mieli.

Nimetön
Postitettu Perjantai, 05.Elokuu, 2011 - klo 11.12:   

Nimimerkille poliisi jos sinulla ei ole omaa elämää ollenkaan kun muiden asiat noin paljon kiinnostaa. Niin suosittelen vaikka hankkimaan itsellesi jonkin mielenkiintoisen harrastuksen niin saat aikasi kulumaan hyvin ja ei tarvitse muiden asioita ihmetellä.

537
Postitettu Perjantai, 05.Elokuu, 2011 - klo 19.01:   

kyllä se on sen yhden motoristin koirat mitkä haukkuu kuin mielenköyhät,lähellä koulua se on ainakin

Nimetön
Postitettu Perjantai, 05.Elokuu, 2011 - klo 21.23:   

Meidän naapurin koirat on kivoja!

Nimetön
Postitettu Perjantai, 05.Elokuu, 2011 - klo 21.46:   

Taitaa mersumiestä taas ahdistaa.

nimetön
Postitettu Perjantai, 05.Elokuu, 2011 - klo 22.25:   

Lähinnä on kaamea säälin tunne tuota "kuuta kohti" ulvovaa koiraa, liekö isäntäväki poissa kotoa ja koira jätetty yksin kotia vahtimaan. Ei vie yöunia!

sataispa aina
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 16.45:   

Ei kuulu mitään? sateen ropinaa

438290743
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 17.23:   

Tai onko kuulo lähtenyt? Eikös se mene niin että kun tarpeeksi altistuu jollekin ärsykkeelle, sen olemassaoloa ei enää hetken päästä huomaa.. Eli et vaan enää rekisteröi ulinoita.

Eli Kuivannolla kaikki hyvin!

nimetön
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 17.40:   

Joo, kuivannolla kaikki hyvin, paitsi että saisi nuo penskat vielä ruotuun! Täällä on ikiajoin koiria ollut joka talossa, aina kuuului haukkumista sieltä ja täältä. Vasta kun tänne on muuttanut muualta väkeä, se on alkanut ahdistaa joitakin. Ei tuota ulvontaa ole kauaa kuulunut, ei ole ehtinyt kuulokaan vielä sen suhteen mennä. Mutta, tämä asia ei ikinä muutu, aina on puolesta ja vastaan.

Nimetön
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 19.09:   

Oletko nimetön klo 17.40 tässä tapauksessa KUMU- rasisti (Kuivannolle muuttanut)?

kuulolla
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 20.00:   

Tarkemmin kun miettii niin ulvonta alkoi kun Kuivannosta tuli kaupungin osa. Kannattaisiko liittyä Nastolaan pikaisesti niin ulvonta loppuisi?

nimetön
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 21.05:   

No, jos yhtään ajattelet, niin jos puhun ikiajoista Kuivannolla, niin en kai ihan kumu ole. Enkä vastaan pane Kuivannolle muuttoakaan, hienoahan se on. että tyhjentyviin taloihin tulee uutta verta ja lapsia kouluun. Kunhan sovussa elellään ja siedetään koirien haukuntaa ym elämää, niin hyvä on, eikö?

Nimetön
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 21.29:   

Nyt puhut asiaa. Ollaan samoilla linjoilla. Peace!

Nimetön
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 21.50:   

Ei täällä koirien kanssa mitään ongelmia ole ollut, ainut ongelma on tämä valittaja mikä muutama vuosi sitten muutti tänne. Mutta eiköhän tämäkin rauhoitu, luulisi nyt tyhmemmänkin oppivan joskus.

Nimetön
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 22.13:   

Tarkkaampa näytät tietävän kuka on kyseessä

Nimetön
Postitettu Lauantai, 06.Elokuu, 2011 - klo 22.29:   

No eiköhän tämän sankarin jo kaikki tiedä on nimittäin jo tämä pelle ihan yleinen vitsi tällä kylällä.

Nimetön, kuulematon
Postitettu Maanantai, 08.Elokuu, 2011 - klo 14.54:   

Koulun lähellä on motoristia ja ulvovaa koiraa. Etkös valittaja voisi kävellä yön ajan tietä, ja päivän valjettua mennä taloon ja kertoa, mikä päätäsi nyppii. Siis taidat itsekin asua koulun lähellä? Tulis kova ukkonen, niin hukkuisi nää äänet, niin ei valittajakaan kärsisi.

Rautelaiset
Postitettu Keskiviikko, 10.Elokuu, 2011 - klo 01.24:   

Kovat on jutut näillä kuivantolaisilla, eivät kuitenkaan uskalla nimillään kirjoittaa vaikka toisiaan haukkuvat kilpaa.
Tää on jo pahempaa kun näppituntumalla etelä-suomen sanomissa, hauskaa luettavaa!! Laittekaa lissöö tekstiä tulemaan, luemme tätä aina tstossa ruoka ja kahvitunneilla!!! Olemme seuranneet tätä jo pidemmän aikaa ja aina vaan tuntuu menevän paremmaksi, kohta voisivat ottaa vaikka johonkin sketsisarjaan täältä pätkiä.

ps.voisitteko seuraavaksi kinata vaikka siitä kenen koiralla on suurin kakka ja kuka jättää ne siivoamatta!

nimetön
Postitettu Keskiviikko, 10.Elokuu, 2011 - klo 09.21:   

Hei te pellet lopettakaa Kuivantolaisten haukkuminen, pitkä aikaisena kuivantolaisena sanon että tämä on paras paikka asua maailmassa ikinä! Kirjoittajan tietävät ne kenen se tarvitsee tietää.
Ulkopaikkakuntalaisilla ei ole mitään asiaa seurata tätä palstaa

Kuivantolainen
Postitettu Keskiviikko, 10.Elokuu, 2011 - klo 12.45:   

Oletkos ajatellut että Rautelaisissa saattaa olla kuivantolainen eli ei ulkopaikkakuntalainen?
Ja mukavaa että muutkin huomaavat kuinka kivoja ihmisiä täällä Kuivannolla asuu:-).
Eipä tarvi teatteriin ostaa lippua kun lukee näitä sivuja ja välillä käy Keitaalla karaokessa.

kYSYMPÄ vAAN!
Postitettu Keskiviikko, 10.Elokuu, 2011 - klo 13.18:   

Itse olen miettinyt että nämä keskustelunaiheet ovat surkuhupaisuudessaan verrattavissa suomi24.fi:n "foorumeihin", mutta tuo Etlarin Näppispalsta oli kyllä vielä osuvampi vertaus :-)

Pitäisiköhän tänne ylläpidon laittaa kuitenkin se rekisteröitymispakko?

catman
Postitettu Keskiviikko, 10.Elokuu, 2011 - klo 18.14:   

Eikö se ole kuitenkin hyvä että ei ole suurempia suruja kuin joku turhanpäiväinen räkyttävä rakki?

kuivanteelainen
Postitettu Keskiviikko, 10.Elokuu, 2011 - klo 21.39:   

Ja missäs se rautelaisen nimi sitten on? Kovin ujoa on sekin sakki! Me täällä Kuivannolla vaan käydään kisaa koirista ja niiden ulvonnasta ja haukkumisesta. Taitaa vaan kuivua kokoon koirankin ääni.......

Nimimerkki 190860-0388
Postitettu Keskiviikko, 10.Elokuu, 2011 - klo 22.00:   

Rekisteröitymispakko ja henkilötunnukset ja puh.nrot näkyviin kaikille!

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 10.Elokuu, 2011 - klo 22.17:   

Ja pärstäkerroin, et tiedetään et TOI on se...

kussipava
Postitettu Keskiviikko, 10.Elokuu, 2011 - klo 23.18:   

Passikuva

Kalimero
Postitettu Torstai, 11.Elokuu, 2011 - klo 04.34:   

+ Raute Oyn portille voitaisiin nyt asettaa joku sissipartio (ilman koiraa) Kuivannolta tarkkailemaan kulkijoita, että saataisiin selvyys siitä että kuka meitä veättää alta lipan!
Toivon ettei vain ole kukaan kuninkaallisista, koska jos eliitti kohtelee tällä tavalla kuolevaisia, niin kohta pian meininki voi olla kuin Lontoossa konsanaan.

Orimattila
Postitettu Torstai, 11.Elokuu, 2011 - klo 19.10:   

Minusta pitäisi toimittaa passi tai ajokortti ylläpidolle joka voisi sitten sitä vastaan hyväksyä rekisteröinnin, ettei kukaan huijaa rekisteröitymisessä.
Tuon passin tai ajokortin kopion voisi sitten liittää jokaisen kuvaksi tuohon nimimerkin paikalle, jotta kaikki voisivat tarkistaa siitä henkilötiedot.

jv
Postitettu Torstai, 11.Elokuu, 2011 - klo 20.38:   

...minä kyllä ajattelin että viimeistään 1.4. jokaiseen kirjoittajaan istutetaan suojelupoliisin valvotuissa tiloissa implanttina mikrosiru.

NFC-lukijalaite hoitaa sitten autentikoinnin ja kirjoitusoikeuksien todentamisen tämän palvelimen kanssa :-)

Nimetön
Postitettu Torstai, 11.Elokuu, 2011 - klo 20.59:   

Hauskaa,että meissä kuivantolaisissa löytyy roisia huumoria arjen keskellä.

vuhvuh
Postitettu Perjantai, 12.Elokuu, 2011 - klo 15.10:   

Koirat oli iloisia taas tänäänkin kun tulin töistä! Heiluttivat häntäänsä ja sileen!!

Nimetön
Postitettu Perjantai, 12.Elokuu, 2011 - klo 21.30:   

Koira on ihmisen paras ystävä.

KT-27
Postitettu Sunnuntai, 21.Elokuu, 2011 - klo 09.14:   

Kissa naukui äsken seurantalon vieressä, josta koirat suuttuivat ja haukkuivat. Mitä pitäisi ongelmalle tehdä?

Nimetön
Postitettu Sunnuntai, 21.Elokuu, 2011 - klo 09.56:   

Monesti syksyllä orava rapistelee vintillä en saa nukuttua. Kenen orava? todella raivostuttavaa, ja kerran se meni pihan poikki ilman lupaa, näin ei voi jatkua.

kyläläinen
Postitettu Sunnuntai, 21.Elokuu, 2011 - klo 11.29:   

Hei, nyt tämä alkaa mennä jo lapsellisuuksiin. Lopetetaan ajoissa. Koirien haukunta on jo pikkuhiljaa tullut hyväksytyksi, kun se nyt vaan kuuluu maalaiselämään ja kylän elämään erityisesti. Näissä parissa viimeisessä on jo "veren nenästä kaivamisen meininki", eli herutellaan keskustelua asiasta, joka meni jo! Kohta lumi peittää maan ja kylä on hiljainen kun huopatossutehdas.

Anneli
Postitettu Sunnuntai, 21.Elokuu, 2011 - klo 22.29:   

Onko kylällä huopatossutehdas? Menisin ostamaan jos tietäisin missä se on? Onko siellä koiria vai uskaltaako mennä?

vaihdetaan aihetta jo
Postitettu Maanantai, 22.Elokuu, 2011 - klo 08.16:   

Tämä on hyvä paikka asua on mukavia ihmisiä ja paljon kivoja koiria ja muita eläimiä, mitä maalla kuuluukin olla. Joillakin ihmisillä on ollut vain sopeutumisvaikeuksia maalaiselämään ennenkuin ymmärsivät että maalla saa koira välillä vähän haukkuakin, kun on ihan normaalia että koirat välillä vähän haukkuu.

kyläläinen
Postitettu Maanantai, 22.Elokuu, 2011 - klo 08.31:   

Kunpa olisikin huopatossutehdas. Viime vuonna tossut loppuivat kaupoista jo paljon ennen joulua. Olivat loppuneet jo tehtailtakin. Olisi Villa Roosa vaan pysynyt huopatossutehtaana!

kyläläinen
Postitettu Keskiviikko, 24.Elokuu, 2011 - klo 22.33:   

Huopatossuja nyt myytävänä! Voi tulla ostamaan.

?
Postitettu Keskiviikko, 24.Elokuu, 2011 - klo 23.16:   

mistä niitä voi ostaa

baarilla tavataan
Postitettu Perjantai, 26.Elokuu, 2011 - klo 21.28:   

Tossutehtaalta

pöö
Postitettu Sunnuntai, 28.Elokuu, 2011 - klo 23.16:   

Kävin siellä mutten nähnyt tossuja

Koirafani
Postitettu Keskiviikko, 31.Elokuu, 2011 - klo 21.13:   

Onko koiria myytävänä? Voisin ostaa 10kpl

Zen
Postitettu Lauantai, 03.Syyskuu, 2011 - klo 13.12:   

Voisin myyrä heinää jos joku ostaa, leikkasin äsken nurmikon ja saa tulla haravoimaan 1€/kg itsekeräten

Vuf
Postitettu Keskiviikko, 07.Syyskuu, 2011 - klo 20.46:   

Anteeksi kaikille! Meidän koirat haukku tänään kun innostuivat kisailemaan keskenään! Pahoittelen syvästi tapahtunutta.

Nimetön
Postitettu Torstai, 08.Syyskuu, 2011 - klo 15.47:   

Taitaa olla nämä kaupunkilaiset, jotka muuttavat maalle ajatellen, että maalaiselämään KUULUU koirien haukkuminen. Otetaan siihen sitten pihalle narun päähän koira haukkumaan ja ulvomaan. Lomallekin voi lähteä, kun koiran voi jättää siihen naruun kiljumaan. Käyhän sitä joku sentään ruokkimassa ja eihän se elukka pariin viikkoon muuta kontaktia tarvitsekaan.....saattaa olla, että oudokseltaan osoittaa mieltänsä ulvomalla, mutta ei hätää....sillä kyllähän maalle ääntä mahtuu.
Kuinka kukaan voi nukkua yönsä rauhassa ollessaan lomalla, jos tietää koiran olevan yksin kotona, ulkona, narun päässä. Tämä pistää vihaksi :-( Edelleenkään minua ei äänet häiritse, vaan ihmisten tyhmyys.

Kissaimmeinen
Postitettu Torstai, 08.Syyskuu, 2011 - klo 20.33:   

Turha tässä on syyllistää me maalaiset/
te kaupunkilaiset.
Molemmissa löytyy huonoja tai hyviä eläinten omistajia. Edellinen kirjoittaja paljastaa rivien välistä olevansa varmaan aito maalaisimmeinen,savox.

Nimetön
Postitettu Lauantai, 10.Syyskuu, 2011 - klo 19.33:   

Naapuri kyttäys toimii, lomat ja muut menot näyttää olevan tarkasti kirjattu. Jäikö koira liekaan tai verhot aukaisematta on tämän kyttääjän kirjanpidossa. Haukkuu ihmisiä tyhmiksi, lienee itse viisauden perikuva? Naapureiden kyttäys onkin tosi viisasta ja Orimattilan kaupunki varmasti palkitsee tälläisen uroteon. Kiva kun meilläkin on oma kyttääjä!

Kissaimmeinen
Postitettu Lauantai, 10.Syyskuu, 2011 - klo 19.52:   

On se minunkin mielestä outoa, että koirasi ulvoo (kenen lie) pitkin yötä ulkona. Ota silloin se sisälle. Ehkä sen on parempi olla sisällä seurassasi, eikä silloin ulvo. Älä anna koirasi kärsiä ulkona, jos se ei siellä viihdy yksinään. Tai ota koirallesi koirakaveri. Kyllä ihmiset ovat tyhmiä,jos ottaa eläimiä eikä niiden hyvinvoinnista kummiskaan välitä!

MÄVAAN
Postitettu Tiistai, 20.Syyskuu, 2011 - klo 15.58:   

olen samaa mieltä kanssasi kissaimmeinen !
Ja kuivanto on mukava ja viihtyisä paikka, ja jokaisessa kylässä ja kaupungissa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista ! mutta hei se on vaa elämää :-)

Nimetön
Postitettu Torstai, 22.Syyskuu, 2011 - klo 15.53:   

Pieni kylä ja jutut liikkuu, joten sitä kautta tuli selväksi tämä loma-asia. Varsinkin, kun kaikki ihmettelee yksin itkevää koiran pentua, joka oikeasti itki 2 viikkoa narun päässä pihalla :-( Itse en asu niin lähellä, että pystyisin keskustan asioita kyttäämään. Toivon vain, että ne jotka kyttäävät puuttuisivatkin asioihin sillon kun on oikeasti tarvetta. Täällä huutelu ei auta ja naapureita vain puolustellaan.

Kissaimmeinen
Postitettu Torstai, 22.Syyskuu, 2011 - klo 19.36:   

Todella typerä koiranomistaja. Luovu koirastasi, kun tuolla tavalla rääkkäät koiraasi.Eikö sinulla todella ole ajatusta päässäsi, kuvittele itsesi kiinni narun jatkeena 2 viikkoa. Kait koirasi selviytyi koettelemuksesta? Yksinkö ajattelit koirasi elävän jatkossa? Virikettä ja toimintaa ja yhdessäoloa sen pitää olla. Jos ei ole aikaa olla koirasi kanssa, luovu siitä ja anna se sellaiselle,jolla on aikaa eläimille!

Timo Varpa
Postitettu Tiistai, 27.Syyskuu, 2011 - klo 19.07:   

OI VOI

Timo Varpa
Postitettu Tiistai, 27.Syyskuu, 2011 - klo 19.19:   

Oiskohan tässäkin käyny nii et se ainut häiritsevä haukunta onkin tullut täältä foorumilta

Joten ylläpitäjä pitäis varmaa saaha vastuuseen :-)

kyläläinen
Postitettu Perjantai, 30.Syyskuu, 2011 - klo 08.50:   

Kuten professori Vehkalahti kirjoittaa (tämän aamun Etlarissa sitaattina) "suomalaiset ovat kitisevää ja valittavaa kansaa", niin me kyläläiset ollaan sitten ihan suomalaisia :-)

Nimetön
Postitettu Tiistai, 04.Lokakuu, 2011 - klo 10.31:   

On tämä ihme kylä. Suurin osa meistä kitisevistä ja valittavista asukkaista ollaan huolissaan eläimen hyvinvoinnista. Eikö se ole inhimillistä kun ei meinaa uni tulla silmään jos kuuntelee pienen koiran valitusta yötä päivää?
Mietin vain, että onko tämä kylä semmoinen, jossa ei puututtaisi asiaan, vaikka jossain olisi ihan oikeasti jonkinlainen eläinrääkkäystapaus- niitä mitä lehdestä saa lukea vähän väliä?
Surullista.

kuivanto
Postitettu Perjantai, 07.Lokakuu, 2011 - klo 23.28:   

Vittu mitä sakkia täällä on, menkää hullujenhuoneelle kaikki kissojenne ja koirienne kanssa

Timo Varpa
Postitettu Lauantai, 08.Lokakuu, 2011 - klo 10.49:   

Mentäshän myö mutku ei sinne saa ottaa eläimiä ;)

metsäläinen
Postitettu Lauantai, 08.Lokakuu, 2011 - klo 11.44:   

Hyvä että jollain on sentään huumori tallella :-)

Timo Varpa
Postitettu Maanantai, 10.Lokakuu, 2011 - klo 17.19:   

Todennu et jos huumori hukassa ni ei tarvitte ku lukee näit viestei ni johan on hymy herkäsä ;)

Nimetön
Postitettu Maanantai, 10.Lokakuu, 2011 - klo 21.35:   

Melkein parempi kuin etlarin näppis !! :D

metsämies
Postitettu Torstai, 27.Lokakuu, 2011 - klo 23.51:   

koirat kiinni ei niitä saa vapaana pitää

Nimetön
Postitettu Perjantai, 28.Lokakuu, 2011 - klo 19.56:   

Anteeksi jos on meidän koira häirinnyt. 27.10 karkasi aamulla 15 minuutiksi Konnuntiellä. Pahoittelemme!!

Nimetön
Postitettu Perjantai, 28.Lokakuu, 2011 - klo 22.09:   

Koirat saa olla vapaana kunhan pysyvät omalla tontilla.

kylänainen
Postitettu Lauantai, 29.Lokakuu, 2011 - klo 08.43:   

Eikös nyt ole koirien "irtiolo" aika, ei varmaan muiden koirat täällä ole vapaana kun metsämiesten!:-)

Lisää viestisi tähän
Lisää:
Käyttäjätunnus: Vinkki:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Postita "Anonyymina"
Mahdollista HTML koodi tässä viestissä
Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide:

KUIVANTO foorumin alueet: | Tämä päivä | Tämä viikko | Hakemistopuu | Haku | Apua/Ohjeet | Ohjelman tekijät Hallinto