Tekijä |
Viesti |

Nimetön
| Postitettu Maanantai, 09.Marraskuu, 2009 - klo 13.04: | |
Jos Kuivannolla alkaa sikainfluenssaa ilmetä, olen päättänyt ottaa lapset pois koulusta kotiopetukseen, kunnes saavat rokotukset.Koululaiset ja nuoremmat saavat rokotteen vasta viikolla 50, tämän vahvisti neuvolan terveydenhoitaja,älyttömän pitkälle menee lasten rokotukset kun epidemian odotetaan nyt pahentuvan.Ällistyttävää kun rokotusjärjestystä rikkovat erinäiset tahot, kun rokotteesta on pulaa. Jopa terveydenhuoltoalan henkilökuntaan kuuluva henkilö kehuu työsuhde etuisuudella ja rokottaa oman perheensä ohi muiden, onko tälläisen ammattilaisen moraali kohdallaan? Minun mielestäni ei. |

-
| Postitettu Maanantai, 09.Marraskuu, 2009 - klo 17.12: | |
No voi voi. |

h1n1
| Postitettu Maanantai, 09.Marraskuu, 2009 - klo 17.47: | |
Minustakin tuntuu että koko sikaflunssajuttu käy hiukan ylikierroksilla. Liikenteessä kuoli suomalaisia vuonna 2007 jonkin tiedon mukaan 377 kpl eikä tuostakaan kummoista haloota pidetä. En oo tosin vielä nöfnöf-tautia saanut, eikä oo rokotettukaan - eihän sitä tiedä vaikka tää olis viimeinen kommentti :-) Elämä on - vaarallista. |

Gammatech
| Postitettu Maanantai, 09.Marraskuu, 2009 - klo 18.43: | |
juu mä oon ihan samalla linjalla h1n1:n kanssa se on vähä niiku LAMA hirveesti puhetta mutta mikä oikeesti on muuttunu ei niin yhtään mikään |

Nimetön
| Postitettu Maanantai, 09.Marraskuu, 2009 - klo 21.30: | |
Niin, tällaisissa tilanteissahan se suomalaisten itsekkyys ja epäluotettavuus ovat huipussaan, minä itse ja sitten vasta muut. Terveydenhoito- henkilökuntahan rikkoo talonmiehen järjellä ja pahasti kanssa ,oikeudenmukaista rokotusjakoa nyysimällä valtion omaisuutta (rokotteita). Eikös se jo kerro työpaikan omaisuuden anastamisesta.Sellaisesta saisi jo normaali työntekijä potkut työstä."Solidaarisuutta kerrassaan". Todella törkeän myöhässä tämä lasten rokotus, epidemiahuippuhan on käyty jo todennäköisesti sitä ennen(vko 50). Rokotteiden saanti tökkii pahasti. NS. terveet aikuiset jää varmaan ilman rokotusta kokonaan. |

h1n1
| Postitettu Maanantai, 09.Marraskuu, 2009 - klo 21.49: | |
Myöhässähän tuo kyllä on pahasti, huomioiden vielä sen että rokote vaatii noin 2 viikkoa aikaa saavuttaakseen parhaan tehon. Silloin mennään jo ensi vuoden puolella, tuskin tarvii enää rokotella kun epidemia on jo läpikäyty... Olikos ne rokotteet nyt loppu koko maasta vai miten? Mä olen kyllä koko ajan luullut, että terveitä aikuisia ei ole tarkoituskaan rokottaa. |

Nimetön
| Postitettu Tiistai, 10.Marraskuu, 2009 - klo 10.34: | |
Älä vaan itse liiku missään ja tuo sitä Kuivannolle! |

Nimetön
| Postitettu Tiistai, 10.Marraskuu, 2009 - klo 13.26: | |
Kyllä landekaupungit on jääneet tässä herran haltuun muutenkin, oli kyseessä mikä asia vaan. Kuulin, että meinaavat viedä teiltä pienen uimahallinnekin. Kuskaako Orimattila Kuivannon koululaiset halvemmalla Nastolaan tai Orimattilaan uimaan? Uinti kuuluu teille samalla lailla kuin keskustankin kakaroille. Hyvinvointipäällikkö ei ollut "ehtinyt" laittaa tänään lehdessä olleeseen ilmoitukseen, että riskiryhmiin kuuluvat koululaiset rokotetaan torstaina 12.11. kouluterkkarilla ja muut neuvolassa. Ovat niin tuon netin varassa muutenkin kuulemma. Koulusta tieto tuli jo viime perjantaina WILMAN kautta - onko Kuivannon koulu WILMAn piirissä? |

SH
| Postitettu Tiistai, 10.Marraskuu, 2009 - klo 15.18: | |
Itse myös olen päättänyt ottaa lapset pois koulusta jos tilanne ryöhähtää, kunnes ovat rokotuksen saaneet ja suoja päällä,sairaanhoitajana en hyväksy työkaverin päätöstä rokottaa oma perhe ohi rokotusjärjestyksen, ilmoitan varmasti esimiehelle jos tälläistä tapahtuu. |

h1n1
| Postitettu Tiistai, 10.Marraskuu, 2009 - klo 17.31: | |
Minä luulen, että taudin saa joka tapauksessa, jollei koulusta niin sitten muualta. Ennemmin tai sitten myöhemmin. Työpaikat, virastot, kaupat, liikennevälineet, kaikkialla missä ihmisiä on. Ja ihmiset liikkuvat nykyään paljon. Lahden kaupunginorkesterikin oli rokotettu ohi määräysten ja samoin taisi olla joku muukin poppoo. Näinhän se tasa-arvo menee, mulle, sulle, mulle, mulle, mulle. |

V. Viirus
| Postitettu Keskiviikko, 11.Marraskuu, 2009 - klo 14.48: | |
Tavallinen flunssaepidemia tappaa Suomessa keskimäärin noin 1000 henkeä. Nasupöpöllä on vielä paaaaljon petrattavaa. |

töissäkäyvä sika
| Postitettu Perjantai, 13.Marraskuu, 2009 - klo 17.08: | |
Jäi ihmetyttämään tuo gammatechin viesti kun vertasi tätä sikanuha hössötystä lamaan no on noilla asioilla vähän eroa, lama kun tuli niin työt loppui ja jos ei ole töitä niin ei tule rahaa. Kyllä se vähän hankaloittaa elämistä paitsi jos on jyväjemmari näillä peltopelleillä ei ole mitään käsitystä työnteosta, kun saavat näitä kaikenmaailman tukia se on ihan sama kasvaako siellä pellolla mitään aina tulee sama raha en tiedä onko gammatech jyväjemmari vai ei mutta hieman outo oli viestisi. (possunuha asiasta olen samaa mieltä turhaa hössötystä) |

höpönassu
| Postitettu Perjantai, 13.Marraskuu, 2009 - klo 21.34: | |
Riippuu ihan siitä mitä duunaa. Useampi työssäkäyvä kaveri on sanonut niinkin että hommaa on jopa enemmän kuin aikaisemmin. Ainakin jos on hommissa perintätoimistossa.... vitsivitsi. Olen myös joskus kuullut sanat 'työttömyyskassa' ja 'työttömyyskorvaus'. Jospa ne lohduttaisivat duunaria ahdingossa? |
|