Tekijä |
Viesti |
PJ
| Postitettu Sunnuntai, 13.Maaliskuu, 2011 - klo 19.18: | |
Huhu kertoo, että olis juhlat tiedossa VUODEN KYLÄ tiimoilta. Koskahan ja missä? |
Yks kyläläinen
| Postitettu Tiistai, 22.Maaliskuu, 2011 - klo 11.11: | |
huhtikuun 7.päivä olisi juhlat,en tosin tiedä missä? |
mitä juhlittavaa
| Postitettu Tiistai, 22.Maaliskuu, 2011 - klo 12.04: | |
Varmaan jossain siirtoviemärityömaalla!! Siinähän menis kaksi paskaa samalla kertaa!! |
Yks kyläläinen
| Postitettu Tiistai, 22.Maaliskuu, 2011 - klo 12.33: | |
Hyi sua!Etkös arvosta Vuoden Kylä titteliä yhtään enempää:-) |
kyläjohtokunta
| Postitettu Torstai, 24.Maaliskuu, 2011 - klo 16.31: | |
Tervetuloa juhlistamaan Kuivantoa! Tapaamme Kuivannon kirkossa lauantaina 9.4 klo 11 Mahdollisuus maksulliseen ruokailuun. Ilmoittautuminen 1.4 mennessä Marko Taavilalle, m.taavi@phnet.fi 0407358860 |
kiinnostunut
| Postitettu Perjantai, 25.Maaliskuu, 2011 - klo 14.23: | |
Olisi kiva tietää ohjelmasta,onko esim. konsertti(kun kirkossa on upeat urut) vai puheita ja pelkkä ruokailu?Mitä ruoka maksaa? Olisi kiva tulla paikalle,mutta pelkkiä puheita ei jaksa näin vaaliaikoina kuunnella. |
Kyläläinen
| Postitettu Perjantai, 25.Maaliskuu, 2011 - klo 16.24: | |
Kiinnostunut ehti ensin.samaa mietin itsekin kun luin tuon ilmoituksen.Voisiko kyläjohtokunta tiedottaa täällä enemmän kyseisestä tapahtumasta? |
kyläjohtokunta
| Postitettu Perjantai, 25.Maaliskuu, 2011 - klo 16.42: | |
Ilomielin. -Kirkossa puheita Kuivannosta ja Kuivannolle. Toivottavasti myös taiteellisempi osio, valitettavasti muusikkomme ovat olleet estyneitä. -Lihakeitto, leipä ja täytekakkukahvit (hinta noin 5 €) -Tämän jälkeen tutustumme maamiesseurantaloon (runoja, kuvia ..) |
kyläjohtokunta
| Postitettu Tiistai, 05.Huhtikuu, 2011 - klo 20.37: | |
Kyläjuhla lauantaina on valitettavasti peruttu vähäisen osallistujamäärän takia. |
PJ
| Postitettu Torstai, 07.Huhtikuu, 2011 - klo 20.50: | |
Harmi. Itse olin tulossa, mutta en ilmottautunut. Luulin, että vain ruokailijat ilmottautuu, ymmärsin kaiketikin väärin. |
pettynyt
| Postitettu Lauantai, 09.Huhtikuu, 2011 - klo 11.47: | |
Ai jaa,sinne ois pitänyt sitten ilmoittautuako joka tapauksessa?Minäkin olin tulossa ja kävinkin tänään kirkonmäellä ja ihmettelin,kun ketään ei näkynyt.Lähdin sitten pois,kun luulin erehtyneeni päivästä. |
kyläjohtokunta
| Postitettu Lauantai, 09.Huhtikuu, 2011 - klo 12.14: | |
Kirkon ovessa on lappu, jossa esitämme pahoittelumme tilaisuuden peruuntumisesta. Ikävää, että ilmoitus on aiheuttanut kahdenlaisia tulkintoja. |
Nimetön
| Postitettu Torstai, 12.Toukokuu, 2011 - klo 19.39: | |
toivottavasti seuraava yritys olisi paremmin informoitu , koska käsittääkseni kyseisen juhla pitäisi olla koko kylän juttu, eikä vain yhden ihmisen show. |
kyläjohtokunta
| Postitettu Perjantai, 13.Toukokuu, 2011 - klo 14.00: | |
Tervetuloa mukaan järjestämään! Yhteyttä voi ottaa vaikka minuun. Annika Kaila annika.kaila@edu.orimattila.fi |
minä vaan
| Postitettu Perjantai, 13.Toukokuu, 2011 - klo 16.29: | |
Eiköhän se kyläjohtokunta itse pitäisi olla aloitteellinen muihin kylän yhdistyksiin,pyytämällä vaikka yhdistysten edustajat koolle ja siitä yhteistuumin kehittämään tilaisuutta.Ja jos joku ei halua osallistua niin eipä ei tartte puhua jälkeenpäin ettei olla edes kysytty.Kuten nyt aiemmin kävi. |
kyläjohtokunta
| Postitettu Perjantai, 13.Toukokuu, 2011 - klo 17.53: | |
Nyt en ihan ymmärrä, mitä on tapahtunut. Ota suoraan yhteyttä, mikäli asia vaivaa kovasti. Annika |
Kyläläinen
| Postitettu Sunnuntai, 15.Toukokuu, 2011 - klo 12.51: | |
Eli kysymys taitaa olla siitä että kyläjohtokunta järjestää "omassa pienessä piirissä"näitä juhlia,unohtaen muut kylän asukkaat,järjestöt ja toimijat.Tiedotus ei pelaa,ainakaan edellisen yrityksen kohdalla juhlia kylää. |
|