Tekijä |
Viesti |
traktoosi
| Postitettu Sunnuntai, 16.Elokuu, 2009 - klo 19.51: | |
|
maajussin vaimo
| Postitettu Sunnuntai, 16.Elokuu, 2009 - klo 20.19: | |
Tätä peliä käytetään maissinkorjuussa,onko näin? |
traktoosi
| Postitettu Sunnuntai, 16.Elokuu, 2009 - klo 22.15: | |
En mä tiedä. Kuva on ilmeisesti viime vuoden FIMA näyttelystä Epsanjasta. Ei tiennyt mulle kuvan lähettänyt henkilökään. Mun mielestä maissipöydät ovat olleet sellaisia erinäköisiä, joka rivivälissä sellainen pitkä uloke ja rivit jäävät sellaiseen kapeaan solaan. Voihan tämä olla sitten uutta kehitystä. Väristä voisi päätellä että Claas. |
ammuu
| Postitettu Torstai, 22.Lokakuu, 2009 - klo 23.42: | |
Näkyy olevan silppurin pöytä: youtubeen hakuun "Claas Jaguar 980" ja eka linkki. Tai alla olevaan lisää ne kolme w-kirjainta. youtube.com/watch?v=eiE2ayWXBH4 |
jv
| Postitettu Perjantai, 23.Lokakuu, 2009 - klo 11.07: | |
Hankalaa kun ei voi jättää noita linkkejä vapaasti täällä käyttöön tai spammia pukkaa.. Näyttää kohtuullisen tehokkaalta rehunkorjuulta. Mikähän on tuollaisen maissipellon ha-sato? Pukkaa kuitenkin menemään aika haipakkaa tuo Jaguar. Edellisestä innostuneena seikkailin sitten juutuubissa vähän enemmänkin. Seuraavan kun katsoo, niin alkaa epäillä että kannattaako sitä omaa hehtaarin metsäpeltoa käydä ollenkaan kylvämässä... taitaa tuolta tulla vehnäkilo halvemmalla kuin Kuivannolla. Eli juutuubiin haku "harvest glenvar 2007 australia" . Paalinkeräyskin sujuu ihan mallikkaasti. Ainoa mikä lohduttaa, on se, että vehnän ha-sato ei tuolla kuivuudessa taida olla kovinkaan kova. Mutta hehtaareita taitaa riittää ja hommassa on ns tekemisen maku. |
|