Varpulantien rakit Kirjaudu ulos | KUIVANTO foorumin alueet: | Haku
Moderaattorit | Muokkaa profiilia

Kuivanto-foorumi » Arkistoidut vanhat viestit » Varpulantien rakit « Edellinen Seuraava »

Tekijä Viesti
Top of pagePrevious messageNext messageBottom of page Link to this message

Nimetön
Postitettu Maanantai, 04.Joulukuu, 2017 - klo 14.28:   

Koko päivän taas räksytystä, kiitos teille.

Nimetön
Postitettu Lauantai, 10.Helmikuu, 2018 - klo 18.03:   

Taitaapi olla kuitenkin sen viereisen talon koirat asialla.

Nimetön
Postitettu Maanantai, 12.Helmikuu, 2018 - klo 23.19:   

Niin wa......? Sitä mieltä minäkin.

uskis
Postitettu Lauantai, 24.Maaliskuu, 2018 - klo 20.30:   

Wahlsten ja aarnisalon kaupan väki.

Nimetön
Postitettu Keskiviikko, 28.Maaliskuu, 2018 - klo 21.29:   

Turha tänne sivuille on valittaa jos normaali elämisen äänet häiritsee niin torppa myyntiin vaan ei täällä ole pakko asua.

hau
Postitettu Keskiviikko, 28.Maaliskuu, 2018 - klo 21.33:   

https://www.vauva.fi/keskustelu/1025242/ketju/karajaoikeus_k oira_ei_saa_haukkua_paivalla_pihalla

Vahlsten
Postitettu Torstai, 29.Maaliskuu, 2018 - klo 14.32:   

Kiitos, että täällä on oikein nimellä mainittu meidät kakkien Kuivannon haukkuvien koirien puolesta. Juuri nyt olen 45 minuuttia kuunnellut keittiössä ikkunat kiinni jonkun ihan muun kuin meidän koiran haukkumista. Juu, meidänkin koiramme haukkuu välillä, mutta meidän koiriamme sentään kielletään siitä aina kun itse olemme paikalla. Aion ottaa näistä ip-osoitteista selvää ja selvitellä täyttyykö tässä perättömässä julkisesti nimellä syyttämisessä kunnianloukkauksen tunnusmerkit. Ja jos joku tämän talon haluaa ostaa, niin ihan mielellämme muutamme tältä kylältä pois häiritsemästä. T. Sanni Vahlsten

Juhani Varemo
Käyttäjätunnus: Admin

Rekisteröity: 09-2004
Postitettu Torstai, 29.Maaliskuu, 2018 - klo 16.59:   

Sovitaanko nyt taas (jälleen kerran) että henkilökohtaisuuksiin menevät kommentit ja asiat käsitellään muilla tavoin kuin täällä foorumilla.

Julkisesti nimellä syyttäminen ei ole asiallista, eikä todellakaan kuulu tämän foorumin toimintatapoihin.
Minulla ole aikaa eikä haluakaan kytätä joka päivä että onko täällä taas jotakin tyhmää mikä pitäisi poistaa pikimiten.

Eli jatkossa jätetään ne henkilökohtaisuudet pois.
Jos ja kun Kuivannolla on epäkohtia tai ärsyttäviä asioita, toki niistä saa (ja pitääkin) keskustella yleisellä tasolla ja hyvän tavan mukaisesti.

Olen pitänyt tämän foorumin avoimena, luottaen meidän kuivantolaisten harkintakykyyn ja järkevyyteen.
Kohta joudun tarkastelemaan tilannetta uudessa valossa :-/

Vahlsten
Postitettu Perjantai, 30.Maaliskuu, 2018 - klo 09.09:   

Täällä juuri mietin, että lähdenkö kiertämään naapurit läpi, jotta saadaan selville häiriintyjät ja haukkumisen ajankohdat, että voiko kyseessä olla meidän koirat. Koska mun kotona ollessa haukku kuuluu kyllä muilta pihoilta. Olen aivan järkyttynyt tällaisesta julkisesta herjaamisesta. Olisi ollut todella paljon asiallisempaa vaikka soittaa, niin olisi voitu alkaa asiaa selvittää. Mä olen yrittänyt pitää meidän koirat mahdollisimman hiljaa. Muihin kylän koiriin en voi vaikuttaa. Edelleen toki voi soittaa, ja yllätyn iloisesti jos joku nimetön huutelija siihen, ja asialliseen kskusteluun, pystyy. Ja vielä toistan tarjouksen: Ostakaa talo pois, niin oikein mielellämme muutamme muualle! Voi tosin olla, että haukkuminen jatkuu siitä huolimatta.

Mikko Hatakka
Postitettu Perjantai, 30.Maaliskuu, 2018 - klo 10.36:   

Ei teidän koirat ole haukkuneet. en ole tosin kuullut ikinä täällä kenenkään koiran haukkuvan. ei kannata näistä valittajista välittää, muuttakoot valittajat pois jos ahdistaa.

Sanni Vahlsten
Postitettu Maanantai, 02.Huhtikuu, 2018 - klo 15.45:   

Kiitos Mikko Hatakka. Olen tässä nyt käynyt muitakin lähimpiä naapureita läpi, eikä koiramme heidän sanojensa mukaan ole häirinneet. Tiedä sitten millainen superkuulo pitää olla, että kauempaa pystyy paikantamaan haukun meille, kun tässä on koirataloja vierekkäin. Yksikään häiriintynyt nimetön huutelija ei ole saanut pyynnöstä huolimatta otettua yhteyttä, joten en nyt tiedä mitä tästä pitää ajatella. Saako joku iloa elämäänsä tällaisesta loukkaamisesta ja kiusanteosta? Olen kyllä todella pettynyt, että ihmisellä jolla on pokkaa negatiivisessä mielessä kirjoitella toisen nimi koko maailmalle tietoon, ei ole pokkaa omalla nimellään ottaa loukkaamaansa ihmiseen yhteyttä, jotta olisi voitu selvittää onko syytöksissä perää. Talostakaan ei valitettavasti ole ostotarjouksia tullut.

Nimetön
Postitettu Sunnuntai, 15.Huhtikuu, 2018 - klo 12.11:   

Mun mielestä ihmisen pitäisi mennä hoitoon jos kaikki maailman äänet ärsyttää. Ihme kun ei ole vielä aloitettu sitä vinkumista mopojen ja lapsien metelöinnistä koululla... Linnutkin pitää jo aamusta sen päiväistä konserttia, että ihan korviin käy ja kohta huutaa lehmät pellolla kun nekin päästetään pihalle! On tää vaan karmea paikka asua.

Nimetön
Postitettu Sunnuntai, 15.Huhtikuu, 2018 - klo 12.16:   

Entäs kissat?! Niitäkin juoksee vapaana joka nurkalla. Eiks ne pitäisi opettaa pysymään omassa pihassa eikä juoksentelemaan pitkin naapureita ärsyttämässä niitä KOIRIA jotka sitten HAUKKUU kun katit tulee pihaan. Sitä paitsi ne maukuu kovaa ja sekin käy korvaan... Nii ja pissaa ihmisten nurkkiin. Hyi.

Korvatulppia ostamaan
Postitettu Maanantai, 16.Huhtikuu, 2018 - klo 12.00:   

Entäpä nämä autojensa virittäjät,jotka sitten testaavat niitä huudattamalla tuolla tieosuuksilla. Ja koirat rähinöivät ja omistajat huutavat niille kurkku suorana.Ei paljon peipon laulua kuulu....En kyllä tykkää.

dr
Postitettu Keskiviikko, 18.Huhtikuu, 2018 - klo 08.27:   

Kyllä se kuulo siitä heikkenee kun ikää tulee lisää...

Lisää viestisi tähän
Lisää:
Käyttäjätunnus: Vinkki:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Postita "Anonyymina"
Mahdollista HTML koodi tässä viestissä
Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide:

KUIVANTO foorumin alueet: | Tämä päivä | Tämä viikko | Hakemistopuu | Haku | Apua/Ohjeet | Ohjelman tekijät Hallinto